کمیته ملی اسبدوانی کشور، تشکیل شد

  کمیته ملی اسبدوانی کشور، با تعیین رئیس، نایب رئیس و دبیر تشکیل شد. به گزارش مازند اسپرت نمایندگان برگزیده اسبدوانی از استان‌های تهران، گلستان، البرز، خراسان رضوی و خوزستان در حضور خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، تشکیل جلسه دادند و نخستین گام‌ها را برای ایجاد کمیته ملی اسبدوانی کشور برداشتند. اهمیت رشته اسبدوانی به عنوان یک حرفه […]

 

خبرگزاری فارس: کمیته ملی اسبدوانی کشور، تشکیل شد

کمیته ملی اسبدوانی کشور، با تعیین رئیس، نایب رئیس و دبیر تشکیل شد.

به گزارش مازند اسپرت نمایندگان برگزیده اسبدوانی از استان‌های تهران، گلستان، البرز، خراسان رضوی و خوزستان در حضور خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، تشکیل جلسه دادند و نخستین گام‌ها را برای ایجاد کمیته ملی اسبدوانی کشور برداشتند.

اهمیت رشته اسبدوانی به عنوان یک حرفه ریشه‌دار در مناطق مختلف کشور، به ویژه منطقه گلستان که تامین کننده معاش و زندگی بخش عمده‌ای از شهروندان است، زمینه ساز تشکیل این کمیته ملی شد تا مسائل و مشکلات کلان تولید، پرورش و نگهداری اسب های اختصاصی رشته کورس را بررسی کند و در تعامل با معاونت اسبدوانی فدراسیون، در مسیر رشد و ارتقاء این رشته زیبا، مهیج و پرطرفدار حرکت کند.

در این نشست، اعضاء کمیته ملی اسبدوانی به اتفاق آراء، آقایان محمود خراسانی، حمید رادان و فرخ پیروزان را به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر این کمیته برگزیدند.

در این نشست، اعلام شد که علاوه بر رونق دیرپای کورس در گلستان، تهران، یزد و خوزستان، استان‌های دیگری همچون گیلان، سمنان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان و خراسان رضوی نیز با آماده سازی میدان‌های اسبدوانی، به زودی مسابقات کورس را برگزار خواهند کرد./fars