رئیس هیأت بدمینتون آمل اعلام کرد: قهرمانی نوشهر در رقابت‌های بدمینتون جام رمضان مازندران

رئیس هیأت بدمینتون آمل با اشاره به میزبانی رقابت‌های قهرمانی جام رمضان استان، گفت: شهرهای نوشهر و آمل قهرمان رقابت‌های دو نفره و انفرادی بدمینتون جام رمضان شهرهای مختلف مازندران شدند. به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد زراعتگر امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بدمینتون یکی از رشته‌های ورزشی جذاب و پرمخاطب است که در مازندران تیم‌های زیادی […]

badddرئیس هیأت بدمینتون آمل با اشاره به میزبانی رقابت‌های قهرمانی جام رمضان استان، گفت: شهرهای نوشهر و آمل قهرمان رقابت‌های دو نفره و انفرادی بدمینتون جام رمضان شهرهای مختلف مازندران شدند.

به گزارش مازند اسپرت؛بهزاد زراعتگر امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بدمینتون یکی از رشته‌های ورزشی جذاب و پرمخاطب است که در مازندران تیم‌های زیادی از شهرهای مختلف به این رشته ورزشی می‌پردازند.

وی افزود: شهرستان آمل امسال میزبان مسابقات قهرمانی بدمینتون جام رمضان در بخش مردان بود که ورزشکاران زیادی از این دوره از مسابقات استقبال کردند.

رئیس هیأت بدمینتون آمل با بیان برگزاری این رقابت‌ها در سالن ورزشی سرپوشیده حجاب، تصریح کرد: ۶ تیم از شهرهای آمل، ساری، بابل، تنکابن، قائم‌شهر و نوشهر در رقابت‌ها شرکت داشتند.

این مسؤول با اعلام اینکه رقابت‌های جاه رمضان مردان مازندران با نام و یاد شهدای مدافع حرم دنبال شد، خاطرنشان کرد: مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره تیمی برگزار شد.

زراعتگر با اشاره به نفرات برتر بخش انفرادی، بیان کرد: در این بخش آرمین برزنده از شهرستان آمل به جایگاه نخست دست یافت، عبدالله اکبری از قائم‌شهر دوم شده و عرفان کاهانی از ساری و شاهین شاکری از قائم‌شهر به صورت مشترک سوم شدند.

وی با بیان نفرات برتر بخش دو نفره، ادامه داد: بخش تیمی این مسابقات برای نهمین دوره متوالی برگزار شد که بدمینتون‌بازان پس از رقابت در سه دور با برگزاری ١٥ بازی به فینال راه یافتند.

رئیس هیأت بدمینتون آمل با اعلام اینکه سعید سماعی و امیررضا صفرپور تیم دو نفره نوشهر به جایگاه نخست رقابت‌ها دست یافتند، خاطرنشان کرد: هادی زمانی و امیر محمد برزنده از شهرستان آمل نائب قهرمان شدند.

این مسؤول ادامه داد: دو تیم سینا کردی و سهیل درزی از آمل و محسن حسینی و بابک رمضانی از نوشهر به صورت مشترک جایگاه سوم را به دست آوردند.

زراعتگر تصریح کرد: شهرستان آمل در رشته بدمینتون از شهرهای شاخص مازندران بوده که تاکنون دو دوره متوالی در لیگ برتر بدمینتون کشور حضور دارد.

وی گفت: این تیم در رقابت‌های کشور با تیم‌های بزرگ و قدرتمندی همانند گاز تهران و دانشگاه آزاد اسلامی روبرو شده و با به نمایش درآوردن توان تیمی و انفرادی به جایگاه مطلوبی دست یافته است.