سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد: توسعه ورزش همگانی نیازمند همراهی دیگر دستگاه های مرتبط است

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: توسعه ورزش همگانی نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌های مرتبط است.   به گزارش مازند اسپرت، دومین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان محمودآباد با حضور نمایندگان دستگاه‌ها، ادارات، روسای کمیته‌های ورزش‌های همگانی، ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. مهدی شعبان‌پور سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با ارائه […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: توسعه ورزش همگانی نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌های مرتبط است.

 

به گزارش مازند اسپرت، دومین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان محمودآباد با حضور نمایندگان دستگاه‌ها، ادارات، روسای کمیته‌های ورزش‌های همگانی، ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهدی شعبان‌پور سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با ارائه گزارش از روند جلسات شورای ورزش همگانی و ارائه دستور کار جلسه گفت: به دلیل گستردگی در حوزه ورزش، نیاز به یک توان بالا و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها داریم، به طوری که می‌توان از مربیان و مدیران ورزشی در جهت کشف و شناسایی استعدادها و نخبه‌های ورزشی استفاده کرد.

وی ترویج فعالیت‌های بدنی در جامعه را یکی از راه حل‌های عملی و اثر بخش در کاهش هزینه‌ها و بیماری‌های غیرواگیر دانست و افزود: سرزندگی و پویایی یک جامعه سالم و پویا و روبه‌رو شد با توسعه ورزش در جامعه انجام می‌شود که با برنامه‌ریزی کارشناسی شده و حمایت همه دستگاه‌های عضو، می توان گام‌های مفیدی در این راستا برداشت.

شعبان‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات راهبردی بین دستگاه ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها در جهت استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌ها است و ایجاد انگیزه، حمایت و نگهداری از استعدادهای ورزشی سه عامل مهم و اثر گذار در توسعه ورزش همگانی است.

در ادامه جلسه مسئولان کمیته‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ورزش همگانی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.