تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به دنبال آرزوی برباد رفته

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که سال گذشته به دلیل برخی تغییرات نابهنگام در کادر فنی، بخت خود را برای لیگ برتری از دست داد، امسال با جذب بازیکنان جدید و کادرفنی تاثیرگذار، به دنبال آرزوی بر باد رفته است.   به گزارش مازند اسپرت؛باشگاه خونه به خونه بابل که بعدها برای جذب مخاطب […]

khoonehتیم فوتبال خونه به خونه مازندران که سال گذشته به دلیل برخی تغییرات نابهنگام در کادر فنی، بخت خود را برای لیگ برتری از دست داد، امسال با جذب بازیکنان جدید و کادرفنی تاثیرگذار، به دنبال آرزوی بر باد رفته است.

 

به گزارش مازند اسپرت؛باشگاه خونه به خونه بابل که بعدها برای جذب مخاطب بیشتر و ایجاد حساسیت استانی، نامش را به خونه به خونه مازندران تغییر داد، با مدیریت مالکان متمول این شهر که در حوزه مسکن و فروشگاه های زنجیره ای دستی بر آتش دارند، با به خدمت گرفتن شش بازیکن لیگ برتری تیم قدری را فصل بعد رقابت های فوتبال دسته اول راهی میدان این رقابت ها می کند.
همچنین علیرضا مرزبان سرمربی فصل قبل پیکان تهران که توانست تیمش را از دسته اول راهی لیگ برتر کند نیز از دیگر صیدهای توپل این تیم مازنی هاست تا شاید بتواند آرزوی ۱۳ ساله مردم این خطه را در رسیدن به رقابت های سوپرلیگ ایران عملی کند.
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه انسجام تیمی ، یارگیری به موقع ، حمایت مردم و مالکان تیم را از مهمترین فاکتورها برای صعود دانست و گفت تمام این شرایط در این تیم مازنی فراهم است تا بتواند به لیگ برتر صعود کند.
علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : در شرایط فعلی همه چیز برای لیگ برتری شدن این تیم فراهم است و ما نیز برای این اهداف در زمین فوتبال با حمایت هواداران بازی می کنیم.
وی اضافه کرد : این استان با داشتن استعدادهای فراوان در حوزه فوتبالی و بازیکنان مجرب در اکثر تیم های کشور، باید یک تیم قدر در سوپرلیگ ایران داشته باشد و تیم خونه به خونه می تواند این خلاء را برای هم استانی هایمان پرکند.
مرزبان افزود : ما با شرایط فعلی بهانه ای برای دور شدن از لیگ برتر نداریم و باید با تمام قوا در میدان از روز اول خود را برای رسیدن به این آمال و آرزو آماده کنیم.
سرمربی خونه به خونه گفت من به عنوان کادرفنی تیم خونه به خونه به مازنی ها قول مساعد خواهم داد که تیمشان را در رقابت های فصل آینده به لیگ برتر برسانم و از وجودم برای این کار مایه خواهم گذاشت.
مرزبان معتقد است که انتخابش از سوی مالکان خونه به خونه به عنوان سرمربی ، رساندن تیمشان به لیگ برتر بود و این کار نیز شدنی است.
وی خواهان حمایت تمام قد مسوولان استانی و هواداران از این تیم در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران جام آزادگان شد.
تیم خونه به خونه در فصل گذشته رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان با ۵۸ امتیاز از رفتن به لیگ برتر بازماند و در رده ششم این رقابت ۲۰ تیمی باقی ماند.
در رقابت های فصل قبل لیگ دسته اول تیم های پیکان با ۷۰ امتیاز، ماشین سازی تبریز با ۶۳ و صنعت نفت آبادان با ۶۲ امتیاز لیگ برتری شدند.