جمعه شب دیدار دوستانه گرامیداشت پیشکسوتان فقید شهر ساری بعد از افطار برگزار خواهد شد

مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران از برگزاری دیداری دوستانه گرامیداشت پیشکسوتان فقید شهر ساری در ماه مبارک رمضان خبر داد . به گزارش مازند اسپرت؛حسن مریخی مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی در خصوص برگزاری این کار ارزشمند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۵ پیشکسوت فقید شهرستان […]

5مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران از برگزاری دیداری دوستانه گرامیداشت پیشکسوتان فقید شهر ساری در ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش مازند اسپرت؛حسن مریخی مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی در خصوص برگزاری این کار ارزشمند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۵ پیشکسوت فقید شهرستان ساری دیداری دوستانه ای در استادیوم شهدای شهر ساری برگزار خواهد شد .

وی افزود : این دیدار جمعه ۲۸ خرداد بعد از افطار ، راس ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم شهدای ساری و در زیر نور برگزار خواهد شد .

این مسئول همچنین ادامه داد : از تمامی مسئولین شهر ساری ، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران ، شهردار ساری و تمامی مسئولین برای حضور در این دیدار که گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوتان فقید این شهرستان است دعوت به عمل آمد تا در این شب مراسم تجلیلی با شکوه از این عزیزان از دست رفته داشته باشیم .

مریخی گفت : در این شب برای گرامیداشت ۵پیشکسوت فقید ( اسفندیار بالوئی ،علي بهروش ، محمد رضا متولی ، محمد اسماعیلی ، علی شم شمانی ) پیشکسوتان مازندران و ساری در غالب دو تیم به مصاف هم خواهند رفت تا یاد و خاطره این عزیزان از دست رفته را گرامی بدارند.

مسئول کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان مازندران همچنین از برگزاری اردویی ۱۰ روزه در ترکیه خبر داد و گفت : همچنین ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه تیم منتخب پیشکسوتان مازندران برای انجام دو دیدار دوستانه با پیشکسوتان فنرباغچه ترکیه به این کشور سفر خواهد کرد که اعضای تیم مازندران طی برگزاری چند مرحله تست گیری برای اعزام به این مسابقات دوستانه انتخاب خواهند شد .

0333333