سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران خبر داد: تیم خونه به خونه مازندران چند روز اینده کامل خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: ۹۰ درصد سازماندهی تیم خونه به خونه انجام شد و ظرف مدت چند روز آینده این سازماندهی کامل خواهد شد.   به گزارش مازند اسپرت؛علیرضا مرزبان روز یکشنبه در گفت و گویی بیان داشت: به اعتقاد بنده برغم فرازو نشیب های مختلف در فصل گذشته تیم خونه […]

00marzbanسرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: ۹۰ درصد سازماندهی تیم خونه به خونه انجام شد و ظرف مدت چند روز آینده این سازماندهی کامل خواهد شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛علیرضا مرزبان روز یکشنبه در گفت و گویی بیان داشت: به اعتقاد بنده برغم فرازو نشیب های مختلف در فصل گذشته تیم خونه به خونه موفقیت نسبی داشته است.
وی افزود: جذب بازیکنان خونه به خونه مازندران که ۱۸ نفر می باشند، کامل شده ولی برخی از بازیکنان که با آنان قرار داد منعقد شد باید ظرف روزهای آینده رضایت نامه خود را در آن باشگاهی که فصل گذشته بازی کردند، تحویل دهند.
وی اظهارداشت: در فصل جدید پنج بازیکن خونه به خونه را نگه داشتیم و بقیه بازیکنان مورد نیاز از تیم های مختلف جذب شده اند و نام برخی آنها را که خیلی معروف هستند را نمی توانیم مطرح کنیم.
وی در خصوص جذب یک مربی آلمانی گفت: ظرف روزهای آینده ‘توماس فان هسن’ بازیکن سابق تیم ملی آلمان و کاپیتان تیم هامبورگ که سرمربی در بوندسلیگا هم بوده است به تیم خونه به خونه اضافه می شود.
وی افزود: در شرایط فعلی کادر فنی قوی از قبیل مجید نوروزی، نادر غبیشاوی و میثم رضاپور بدون حاشیه هستند و تنها کار فنی و تشکیلاتی می کنند این چیزی است که ما بشدت به آن نیاز داریم.
‘مرزبان’ یکی از نقاط مثبت تیم خونه به خونه مازندران را وجود تماشاگران پرشور و با تعصب در شهر بابل و استان مازندران دانست و اظهارداشت: مهمترین مسئله برایمان استحکام دوستی بین باشگاه و هواداران است.
وی گفت: شاید در فصل گذشته تماشاگران نارضایتی هایی داشتند ولی ما حس قشنگ دوست داشتن را باید بین باشگاه و هواداران مستحکم تر کنیم.
وی افزود: اگر تیم خونه به خونه خیلی زود پیشرفت کرد علاوه بر مدیریت خوب باشگاه نقش هواداران بسیار برجسته است.
وی بیان کرد: در همین راستا باید خدمات مناسب به تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند، ارائه دهیم که با هماهنگی های بعمل آمده تامین آب شرب سالم در ورزشگاه ، سرویس های بهداشتی و توزیع بولتن های مناسب برای اطلاع رسانی خوب به هواداران از جمله اقداماتی است که در فصل آینده برای هواداران در ورزشگاه در نظر گرفته شده است.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران اظهارداشت: با توجه به کادر قوی و بازیکنان خوب و فنی که تیم خونه به خونه مازندران در این فصل جذب کرده است و از سویی دیگر تعصب مدیریت باشگاه نسبت به شهر بابل و استان مازندارن ، ما یکی از مدعیان قهرمانی می باشیم و صعود به لیگ برتر تنها چیزی است که به آن فکر می کنیم.