برجاي مانده از تورنمنت چهارجانبه شهداي مدافع حرم مازندران سنگ پراكني ها را مي بينيم و دم نمي زنيم/ نام شهدا بازيچه نيست استاد!

برجاي مانده از تورنمنت چهارجانبه شهداي مدافع حرم مازندران سنگ پراكني ها را مي بينيم و دم نمي زنيم/ نام شهدا بازيچه نيست استاد! مازنداسپرت: خودشان مي دانند كه مخاطب اين نوشتار ما خودشانند. آنها كه بدون توجه به نام شهداي مدافع حرم و مسابقاتي كه به نام وزين آنها مزين شده بود، سنگ پراكني […]

exclamation mark 152531برجاي مانده از تورنمنت چهارجانبه شهداي مدافع حرم مازندران سنگ پراكني ها را مي بينيم و دم نمي زنيم/ نام شهدا بازيچه نيست استاد!

مازنداسپرت: خودشان مي دانند كه مخاطب اين نوشتار ما خودشانند. آنها كه بدون توجه به نام شهداي مدافع حرم و مسابقاتي كه به نام وزين آنها مزين شده بود، سنگ پراكني كردند و خواستند در روند برگزاري اين مسابقات خلل ايجاد كنند.

ما را مفتخر به حضورتان در آن سه شب ننموديد اما متاسفیم كه بگويیم در پس اين عدم حضور، عقده گشايي هايي از جنس حقد و غضب چندين ساله از يك مجموعه و مشخصاً يك فرد بود. اصلاً شايد از حضور برخي افراد در يكي از تيم هاي اين مسابقات گله مند بودند و خواستند اين گونه اعتراض شان را نشان دهند!

آقايان؛ اين شور و حرارتي كه در ميان هزاران تماشاگر مشتاق كه از برگزاري اين تورنمنت حاصل شده را به چه قيمتي مي فروشيد؟

حرف هاي زيادي داريم و اما همچنان مي بينيم و دم نمي زنيم. به همين چند خط بسنده مي كنیم و فقط بايد بگويیم: اولاً؛ مسابقاتي كه به نام شهداي مدافع حرم مزين شده و عوامل برگزاري آن مفتخر به دعوت و تجليل از خانواده يكي از شهداي قهرمان خان طومان شده اند، جاي تسويه حساب هاي شخصي و اعمال نظر با حب و بغض ها نيست. ثانياً نوبت ما هم خواهد رسيد اساتيد گرام!