ملی‌پوش روئینگ سنگین‌وزن ایران گفت: در مسافت هزار متر به طلا فکر می‌کردم اما شانس با من یار نبو

  ملی‌پوش روئینگ سنگین‌وزن ایران گفت: در مسافت هزار متر به طلا فکر می‌کردم اما شانس با من یار نبود.   به گزارش مازند اسپرت؛خشایار عباس‌آبادی  درباره عدم کسب مدال در مسافت هزار متر کاپ آسیا اظهار داشت: نمی‌خواهم نتیجه را توجیه کنم خودم و مربی‌ام به طلا فکر می‌کردیم اما شرایط آب و هوایی مناسب […]

 

خبرگزاری فارس: هم من و هم مربی‌ام به طلا فکر می‌‌کردیم/ اولین مسابقه‌ام را در سال جدید تجربه کردم

ملی‌پوش روئینگ سنگین‌وزن ایران گفت: در مسافت هزار متر به طلا فکر می‌کردم اما شانس با من یار نبود.

 

به گزارش مازند اسپرت؛خشایار عباس‌آبادی  درباره عدم کسب مدال در مسافت هزار متر کاپ آسیا اظهار داشت: نمی‌خواهم نتیجه را توجیه کنم خودم و مربی‌ام به طلا فکر می‌کردیم اما شرایط آب و هوایی مناسب نبود. در مسافت ۵۰۰ متر هم حریفم سهمیه المپیک گرفته بود و من با ۶ هزارم ثانیه اختلاف به مدال نقره رسیدم.

وی افزود: در مسافت هزار متر هم شک نداشتم که این حریف قزاق را می‌گیرم اما این اتفاق رخ نداد. طبق برنامه مسیر را کنترل می‌کردم و پیش می‌رفتم البته من امسال اولین مسابقه‌ام را تجربه می‌کردم و هیچ اردویی نداشتم.

عباس‌آبادی درباره تمریناتش با افشین فرزام عنوان کرد: حدود ۲ هفته با او تمرین کردیم برنامه‌ها تنظیم شده بود و من خودم را از نظر تمرینی و روحی آماده کرده بودم اما شانس نداشتم.

به گزارش فارس، عباس‌آبادی در روئینگ سنگین‌وزن رقابت می‌کرد که در کاپ آسیایی تهران در مسافت هزار متر به دلیل مشکلی که برای پارویش ایجاد شد از کسب مدال باز ماند اما در مسافت ۵۰۰ متر با اختلاف کمی از حریف قزاق و المپیکی‌اش مدال نقره گرفت./فارس