گزارشی به بهانه انتخاب مجموعه فرهنگي ورزشي آسايش به عنوان باشگاه و مجموعه ورزشی برتراستان + عکس

به گزارش مازند اسپرت؛ به بهانه انتخاب مجموعه فرهنگي ورزشي آسايش به عنوان بهترین مجموعه ورزشی استان مازندران ،در این گزارش به معرفی این مجموعه پرداختیم که در ادامه میخوانید :     معرفی علی دزایی پور مسئولی مجموعه :  بنام خدا و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم، […]

http://mazandsport.com/images/photo_2016-01-10_12-24-31.jpgبه گزارش مازند اسپرت؛ به بهانه انتخاب مجموعه فرهنگي ورزشي آسايش به عنوان بهترین مجموعه ورزشی استان مازندران ،در این گزارش به معرفی این مجموعه پرداختیم که در ادامه میخوانید :

 

 

معرفی علی دزایی پور مسئولی مجموعه :

 بنام خدا و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم، به لطف خدا و با عنایت به مدیریت ارزشمند جناب آقای دکتر ابوالفضل روغنی گلپایگانی مدیر عامل محترم شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران مسئولیت و اداره مجموعه ورزشی شرکت فرهنگی ورزشی آسایش به این حقیر واگذار تا با توجه به تجربه اندکی که در حوزه ورزش داشته با رخصت از اساتید، مدیران با تجربه شرکت مذکور و شهرستان ساري در خدمت جامعه ورزشی منطقه و شهرستان ساری باشم و چند صباحی امانت دار این سرمایه ملی هستم.                                                                                                                             

من پرسنل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران هستم با ۲۵ سال سابقه كاري وفعالیت در حوزه هاي مختلف اداري و همچنين افتخار خدمت چندین ساله بعنوان ورزشکار، مربی، مسئول را در بخشهای مختلف ورزشي در سطح ورزش شهر، استان و کشور حسب ماموریت های محوله را دارم و ۵ سال است که در هیئت ورزشی کارگران مازندران فعاليت و در کنار بزرگان و عزیزان شهر خدمتگزاری میکنم.                                                                                                 

 این شرکت از مهرماه سال ۱۳۹۳ بصورت رسمی و پس از افتتاح آن توسط مسئولین کشوری و استانی شروع به فعالیت کرده،جا دارد همین جا از مدیریت و زحمات شبانه روزی مدیرعامل محترم شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که در تاسیس این مجموعه در اين منطقه از جنوب شهر نهایت تلاش را داشته اند تشکر و قدردانی می کنم . اين شركت از هيئت مديره كاردان و توانمند بهرهمند بوده كه موفقيت آن تاكنون مرهون تلاشها و توجهات ايشان به استاندارد سازي خدمات اين مجموعهميباشد و همه از تجربيات ارزنده اي در عرصه مديريت كشور برخوردار بوده و حتي در زمينه ورزشي تا سطوح تيمهاي ورزشي ملي فعاليت داشته اند.این مجموعه با هدف برنامه ریزی برای توسعه و تعمیم فعالیتهای فرهنگی ورزشی از طریق واگذاری اماکن ورزشی در رشته های مختلف ، فرهنگی و ورزشي برای آحاد جامعه در منطقه و شهرستان ساری در کیلومتر ۱۲ جاده ساری- کیاسر روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در مساحتی بیش از ۱۵۰۰۰۰ متر مربع تاسیس شده است. در نظر است این مجموعه با رفع کمبود ها، توسعه طرح های دردست اقدام به یک کمپ بزرگ برای حضور تیم های ورزشی بزرگ و حتی تیمهای ملی جهت برگزاری اردو ها و مسابقات رسمی تبدیل شود که امید است با عنایت کلیه مسئولین و مدیران شهرستان ساري این موضوع تحقق یافته و ورزش مازندران با وجود منابع انسانی قوی از اماکن سخت افزاری خوبی نیز برخوردار شود.

 

02022

اهداف تاسيس مجموعه فرهنگي ورزشي آسايش :

شركت فرهنگي ورزشي صنايع چوب و كاغذ مازندران كه با موافقت و مجوز رسمي سازمان تربيت بدني كشور جهت پيشبرد و اعتلاي ورزش كشور استان مازندران و استفاده مجموعه كارگران شركت صنايع چوب و كاغذ و ساير اقشار مردم و نيل به اهداف ذيل را سر لوحه خود قرار داده است.

۱-   ترغيب و تشويق جوانان و اقشار مختلف جامعه جهت حفظ تندرستي و سلامتي و ايجاد زمينه مناسب براي مشاركت آنان در فعاليتهاي ورزشي و سلامتي بر مبناي علوم ورزشي و توسعه قوانين آن.

۲-   ايجاد زمينه هاي لازم براي حضور در مسابقات ورزشي در كليه رشته ها.

۳-   ايجاد زمينه مساعد در جهت گسترش كمي و كيفي رشته هاي ورزشي ، ايجاد انگيزه و جذب همه مردم به امر ورزش ، شناسايي رشد و پرورش استعدادها و بالا بردن سطح مهارتهاي ورزشي طبق اصول پيش بيني شده بر مبناي اهداف بلند مدت شركت فرهنگ ورزشي .

۴-   احياء و اشاعه خصلت هاي جوانمردي و فداكاري در ميان ورزشكاران.

۵-   تشكيل و برگزاري كلاسهاي مربيگري و داوري زير نظر فدراسيون و اساتيد در كليه رشته هاي ورزشي.

۶-   تحت پوشش قرار دادن بيمه كليه ورزشكاران ، داوران و مربيان از طريق فدراسيون پزشكي ورزشي .

۷-   ايجاد واحد اطلاعات و آمار ورزشي و طبقه بندي و نگهداري اسناد مربوطه.

۸-   ايجاد و گسترش سبك هاي مختلف در رشته هاي ورزشي ذيربط.

۹-   بالا بردن قابليت هاي جسماني و ارتقاء سطح كيفي مهارتها، ايجاد سيستم كنترل دوره هاي مختلف تمرينات بر مبناي نياز متقاضيان و بسط و گسترش ورزش آماتوري همانند ورزشهاي حرفه اي،

۱۰- تهيه و انتظار فيلم هاي آموزشي و كمك آموزشي ورزشي و فرهنگي در كليه رشته ها بنا به نياز متقاضيان.

این مجموعه که در دو حوزه اقايان و بانوان فعاليت دارد در کنار فضای بکر طبیعی و جنگلی سبز قرار داشته دارای دو زمین فوتبال با چمن طبیعی می باشد که یکی از آنها مجهز به نور پروژکتور و برای استفاده در شب می باشد و چهار زمین تنیس خاک رس با کیفیتی مطلوب که بهترین زمین تنیس در استان مازندران می باشد و حتی اردوهای تیمهای ملی تنیس نیز در این مجموعه برگزار گردیده است، سالن ورزشی اختصاصی کشتی و ورزشهای رزمی که سال گذشته تیمهای ملی کاراته( آقایان و بانوان) چند تیم لیگ برتری در و سال های گذشته تيم ملي كشتي اردوهای آماده سازی خود را در این مجموعه برگزار کردند، سالن ورزشی تنیس روی میز با دارا بودن ده میز استاندارد در فضای بسیار آرام و مناسب، سالن بدنسازی مجهز به کلیه تجهیزات مناسب و استاندارد مربوطه که مورد استفاده ورزشکاران تیمهای ملی و سایر اعضاء تیم های ورزشی این استان نيز قرار گرفته و یکی از قهرمانان سالهای گذشته تیم ملی كشتي با متد و روشهای اصولی و استاندارد نسبت به آموزش این رشته دراين مجموعه فعاليت می کنند.

     وجه تمايز اين مجموعه با ساير اماكن ورزشي :

 درخصوص وجه تمايز اين مجموعه با ساير اماكن ورزشي بايد عرض كنم با توجه به شرايط فيزيكي اين مجتمع زيباي ورزشي كه اولاً در يك منطقه بكر جنگلي و با فاصله منطقي از جاده اصلي و محيطي بسيار آرام احداث شده است، با توجه به اينكه شركت صنايع چوب وكاغذ مازندران از واحدهاي توليدي بين المللي در سطح خاور ميانه بوده معماري و ساخت اين مجموعه بسيار مهندسي و زيبا ساخته شده است ، تجهيزات بكار رفته از درجه مطلوبيت بسيار بالائي برخوردار است بطور مثال زمينهاي چمن فوتبال بسيار مناسب و خاص كه در تمامي فصول سال با توجه به شرايط نگهداري از وضعيت خوبي برخودار است. فضاي عمومي و وسيع اين مجموعه كه داراي بخشهاي مختلف بوده براي كليه اعضاء خانواده هاي محترم و شهروندان ساروي جهت فعاليتهاي ورزشي مناسب مي باشد. از مربيان مجرب كه بعضاً در تيم هاي ملي فعاليت داشته استفاده مي شود، از پاركينگ بسيار مناسبي برخودار بوده و محدويتي در اين زمينه وجود نداشته اما نكته مهمي كه بيشتر از همه چيز براي متقاضيان اين مجموعه حائز اهميت ميباشد توجه مديريت اين مجموعه به بحث بهداشت و كيفيت خدمات آن در بخشهاي مختلف  مي باشد.

خوب چنانچه مستضريد بحث سلامت و رعايت استانداردهاي مربوطه جهت استفاده ازورزش هاي آبي با توجه به شيوع بيماريهايي كه از اين طريق قابل انتقال هستند در اينگونه اماكن بايد مورد توجه قرار گيرد. خوشبختانه با اشاره به اينكه نگاه اول مديريت اين مجموعه تجاري نبوده و در مرحله اول ارائه يك خدمات مطلوب و سالم به مردم مي باشد در اين راستا و با توجه به تحقيقات ميداني نسبت به ساير رقباي خود هزينه هاي سنگينتري را متقبل تا بتواند رسالتي كه بر عهده دارد به نفع عالي به سر انجام برساند.

تامين آب استخر از آب هاي معدني تصفيه شده مي باشد كه بصورت شبانه روزي در آمايشهاي مختلف بررسي و توسط دستگاههاي استاندارد كلر زني ، ازُن و سيستم هاي پيشرفته مختلف فيلتر شني و سيركوله دائمي در حال پالايش بوده كه اين موضوع بصورت شفاف و روشن توسط مشتريان عزيز قابل رويت مي باشد. ساير بخش هاي اين مجموعه آبي ، سوناي خشك ، سوناي بخار جكوزي ويژه سالمندان كه امكان دسترسي راحت اين عزيزان در آن فراهم شده است و همچنين خدمات ماساژ تحت نظر افراد تحصيل كرده براي مشتريان ارائه مي شود. ضمنآ مجموعه خدمات بصورت آزاد ارائه ميشود و اينطور نيست كه پس از پايان يك سانس يك ونيم ساعته از حضور مشتريان جلوگيري شود و لذا عزيزان ميتوانند در طول يك شيفت كامل آقايان و بانوان از اين مجموعه ورزشي آبي استفاده نمايند.

مجموعه داراي كافي شاپ بسيار مجهز بوده كه در بخش داخلي استخر با ارائه انواع تنوع منوهاي غذايي مربوطه توسط افراد مجرب اداره مي شود، كافي شاپ جنب زمين تنيس و كافي شاپ و سفره خانه خانوادگي آسايش كه در محيطي بسيار زيبا با مديريتي توانمند با سرو انواع غذاهاي ايراني و خارجي با چشم اندازي به زمين هاي شاليزاري – جنگل طبيعي با آلاچيق هاي زيبا فعاليت مي كنند. سالن آموزش آمفي تئاتر مجهز به سيستم هاي كامپيوتري و ويدئو پروچكشن جهت برگزاري مراسم و كلاسهاي آموزشي از ديگر ويژه گيهاي اين مجموعه ورزشي ميباشد.

 اين شركت قادر است در زمينه برگزاري كليه فعاليتهاي ورزشي شامل مسابقات ، برگزاري اردوهاي ورزشي ، آموزشي – اسكان تيم ها جهت برگزاري اردوهاي تمريني تيمي و انفرادي همكاري و به كليه آحاد ورزشكاران ارائه خدمات نمايد.

 خوشبختانه از بدو تأسيس تاكنون اردوهاي تيم هاي ملي برخي از رشته ها كه در توضيحات قبل ارائه كردم در اين مجموعه ورزشي برگزار شده است همايش هاي پياده روي برخي از نهادها را در اين مجموعه شاهد بوديم. همايش هاي تفريحي – ورزشي و كاري بصورت يكروزه در چند نوبت برگزار شده است و اكثر تيم هاي ورزشي باشگاهي جهت استفاده از اين مجموعه مخصوصاً آب درماني و ريكاوري مراجعه مي كنند.

همانطوري كه عرض كردم با توجه به همت مديريت شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران در نظر داريم با افزايش خدمات اين مجموعه و ايجاد پروژه هاي توسعه اي بتوانيم اين مجموعه را به يكي از بزرگترين كمپ هاي ورزشي جهت حضور تيم هاي ليگ برتري و حتي تيم هاي ملي نماييم و در آينده حرف هاي زيادي از اين مجموعه خواهيد شنيد. ارتقاء خدمات اين مجموعه از اهم مواردي است كه بايد در جهت جلب رضايت مندي مشتريان عزيز مورد توجه قرار گرفته و سرمايه گذاري لازم با استفاده از درآمدهاي آتي اين مجموعه و منابع و تسهيلات مالي از سوي بانكها در دستور كار قرار دارد.

خدمت شما عرض كنم شركت صنايع چوب وكاغذ مازندران با توجه به ماهيت كاري خود كه يكي از بزرگترين شركتهاي توليدي انواع كاغذ در خاور ميانه مي باشد اقدام به سرمايه گذاري، احداث و           راه اندازي اين مجموعه كرده و پس از تغيير كاربري اين مجموعه ، شركت فرهنگي ورزشي آسايش براساس ضوابط و مقررات مربوطه اين شركت بصورت صددرصد خصوصي و خودگردان فعاليت دارد. كليه هزينه هاي اين مجموعه در بحث انرژي ، تامين نيروي انساني ، تهيه مواد اوليه ، تامين و نگهداري اماكن و تجهيزات … فقط و فقط از محل فعاليت هاي اين مجتمع ورزشي اداره و حتي ارائه خدمات براي كاركنان شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران با تنظيم صورت وضعيتهاي مربوطه مي باشد.

 با توجه به مجاورت اين مجموعه ورزشي در حاشيه و نزديكي شركت صنايع چوب وكاغذ قرار داشته اين ذهنيت ايجاد شده است ، اما اين شركت جهت ارائه انواع خدمات ورزشي به آحاد ورزشكاران منطقه و شهرستان ساري تأسيس شده و بصورت شبانه روزي آماده خدمت مي باشيم.

بزرگترین استخر شنا در مازندران بنام استخر آسایش در این مجموعه وجود دارد که روزانه علاقه مندان زیادی برای انجام تفریحات سالم، آب درمانی و حتی با توجه به ابعاد آن ( ۳۵ متر در ۱۷ متر) در سطوح ورزشهای حرفه ای نیز مورد استفاده ورزشکاران قرارگرفته و با توجه به رعایت مسائل کیفی و بهداشتی این مکان از وجه تمایزی نسبت به سایر استخرهای این استان بهره مند می باشد. این مرکز در رشته های آموزش غواصی و شنا در دوره های مقدماتی و پیشرفته با برگزاری مختلف کلاس های آموزشی اقدام و شاهد بودیم که افرادی که حتی از آب می ترسیدند پس از آموزشهای مربوطه براحتی در فضای عمیق استخر بدون کمک دیگران شنا می کردند.                                                                        

من از این فرصت استفاده می کنم و ازآحاد مردم شهرستان ساري (آقايان و بانوان)و مسئولین کلیه نهادها دعوت می کنم با حداقل یکبار حضور در این مجموعه، از زیبائیها و سلامت خدمات این مجتمع ورزشی مطلع تا در صورت رضایت آنها بتوانیم خدماتی که در شان آنها و توسط همکاران این شرکت ارائه می شود به ایشان معرفی و ارائه کنیم. چون در بحث ارائه محصولات توليدي چيزي را مي خريم كه مشهود ، محسوس ، ملموس و عيني و قابل رويت است و مشتري با ديدن آن هزينه آنرا پرداخت مي كند اما در بحث ارائه خدماتي كه براي سلامتي ما بسيار با اهميت است و بخش مهمي از آن هم عينيت هم ندارد توجه بيشتري داشته باشيم چون اين اتلاف سرمايه نيست و نوعي آتيه نگري براي سالم سازي جسم و روح ما ميباشد.

 

5253

مطمئن باشید این مجموعه با دارا بودن بهترین شرایط ممکن، کارکنان خدوم و سطح کیفی بالا از توانمندی بسیار زیادی برای توسعه و ترویج فعالیتهای ورزشی برخوردار است.

با کسب اجازه از اساتید محترم که در خصوص مسائل فنی این سوال تخصص بیشتری دارند کسی نیست که در حال حاضر از تاثیر ورزش برجسم انسان مطلع نباشد. تاثیر ورزش بر سلامت قلب انسان، افزایش طول عمر استخوانها، بهبود عملکرد دستگاه گوارش،تاثیر همزمان در سلامتی جسمی و ذهنی، افزایش شادی، افزایش اعتماد به نفس، افزایش هوش، دوری از انواع اعتیاد های منفی، افزایش میل به کار و ایجاد خلاقیت از مفاهیمی بوده که از ورزش شنیده ایم.

ورزشهای آبی برای پیشگیری بسیاری از بیماریها از قبیل اعصاب و روان، مفاصل، کاهش قند خون و …. مفيد بوده و روی هم رفته ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهدو خواص درمانی فوق العاده ای دارد و یکی از محبوب ترین ورزشهاست. چون ماهیت آب تسکین دهنده است و آرامبخش درد مفاصل است. کنترل وزن بدن، بهبود انعطاف پذیری بدن، افزایش کشش و قدرت عضلات بدن از سایر مزایای استفاده از ورزش های آبی است كه از آنها مطلع هستيم

شرکت گردشگری هتل سالاردره بدون شک یکی از بهترین واحدهای توریستی با مدیریتی توانمند در منطقه و کشور است که در كنار فضای طبیعی جنگلی آرامبخش و آسایشی خاص بر آن حاکم است و بدون شک بسیار جذاب و دیدنی است. هر ساله و در ایام مختلف شاهد مهمانانی از سراسر کشور در این هتل هستیم که این منطقه را برای استراحت خود انتخاب کرده اند. بی شک این مکان توریستی و شرکت فرهنگی ورزشی می توانند مکمل یکدیگر بوده و تاثیر بسزایی در جذب مخاطب، تیمهای ورزشی مختلف و گردشگران ایفا نمایند. با توجه به امکانات مجموعه ورزشی آسایش مجموعه اقامتی هتل سالار دره می تواند کمبود های شرکت آسایش را در زمینه اسکان مهمانان و اعضاء تیم های ورزشی رفع و رضایت آنها را بیش از گذشته فراهم کنند.البته لازم به ذکر است که شرکت فرهنگی ورزشی آسايش هم جهت برگزاری اردوهای ورزشی کلیه تیمهای مختلف دارای اماکن اقامتی میباشد و مشکلی در حال حاضر ندارد.

من تشکر میکنم از شما رسانه ی ملی  که در معرفی این مجموعه قبول زحمت میفرمایید. من دعوت میکنم از کلیه شهروندان عزیز که حتی اگر برای یکبار هم شده از این مجموعه بازدید و بهره برداری نموده تا از ویژگی های مثبت این مجموعه بهره مند گردند. مطمئن باشند این شرکت برای آرامش و آسایش مردم تاسیس شده و تمامی تلاش اینجانب و همکاران بنده فقط در راستای انجام وظایف مجموعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز و افزايش رضايتمندي شما عزيزان خواهد بود.