مصاحبه اختصاصی مازند اسپرت باسید سامان موسوی دروازبان تیم ملی فوتبال زیر۱۳ سال

مصاحبه اختصاصی مازند اسپرت باسید سامان موسوی دروازبان تیم ملی فوتبال  زیر۱۳ سال دعوت شدن سید سامان موسوی فرزند کوچک سید فرهاد موسوی(دروازبان سابق تیم کشاورزتهران) به تیم ملی فوتبال زیر۱۳ سال بهانه ای شد تا مصاحبه ای اختصاصی با این گلرآینده دار باشگاه هیرکانی چالوس  ترتیب دهیم . ⭐️باعرض تبریک بابت دعوت شدن به […]

photo 2016 05 17 12 00 38

مصاحبه اختصاصی مازند اسپرت باسید سامان موسوی دروازبان تیم ملی فوتبال  زیر۱۳ سال

دعوت شدن سید سامان موسوی فرزند کوچک سید فرهاد موسوی(دروازبان سابق تیم کشاورزتهران) به تیم ملی فوتبال زیر۱۳ سال بهانه ای شد تا مصاحبه ای اختصاصی با این گلرآینده دار باشگاه هیرکانی چالوس  ترتیب دهیم .

⭐️باعرض تبریک بابت دعوت شدن به اردوی نهایی تیم ملی ، برای ما بگو  که چند سال داری و فوتبال رو ازچندسالگی شروع کردی؟

متولد ۸۲٫۱۰٫۲۶ هستم.ودروازبانی را از یازده سالگی آغاز کرده ام.قبلا از ۸ سالگی فوتبال بازی میکردم.اما ازسال گذشته به اصرارپدرم که از مربیان شهرستان چالوس است به دروازبانی روی آوردم.قبلا دفاع بازی میکردم.
⭐️بزرگترین هدفت در فوتبال چیست؟

درخشش درتیم ملی فوتبال بزرگسالان و پوشیدن پیراهن باشگاه پرسپولیس.

⭐️الگوی ورزشی شما در فوتبال کیست؟

در ایران علیرضا بیرانوند و در اروپا تیم هاوارد.

⭐️اولین مربی دروازبانی شما کیست؟

پدرم.  من به اصرار و با حمایت های پدرم که خودش از دروازبانهای قدیمی میباشد به دروازبانی روی آوردم.و مربی من هنوز هم پدرم است وزیر نظر ایشان تمرین میکنم.
⭐️نحوه دعوت شدنت به تیم ملی چگونه بود؟

بعد از شرکت در تستهای انتخابی تیم ملی در استان مازندران به تست نهایی تیم ملی در تهران دعوت شدیم. درتهران هم در تمامی اردوها مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفتم و رسما به تیم ملی دعوت شدم.

⭐️ظاهرا گلایه هایی از مسئولان شهر چالوس داشتی؟

بله.  یکی از بچه هایی که در اردوی تیم ملی همراه مابود بااینکه به اردوهای بعدی دعوت نشد مورد استقبال و تقدیر قرار گرفت اما من که از شهرستان چالوس به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شدم و درواقع بازیکن تیم ملی محسوب میشوم هیچ گونه استقبالی ازمن نشد هیچ، هیچ بنر تبریکی هم در سطح شهر زده نشد واین موضوع خیلی من را ناراحت کرد.

 

photo 2016 05 17 12 00 36