وحید شمسایی: جام قهرمانی فوتسال در اصفهان می ماند

به گزارش مازنداسپرت، وحید شمسایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قهرمانی فولاد ماهان اصفهان در نخستین دوره این رقابت ها، اظهارکرد: قبل از شروع نخستین دوره این مسابقات پشت چنین تریبونی گفتم که جام در اصفهان و برای فولاد ماهان می ماند، هم اکنون نیز این صحبت را تکرار می کنم و […]

به گزارش مازنداسپرت، وحید شمسایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قهرمانی فولاد ماهان اصفهان در نخستین دوره این رقابت ها، اظهارکرد: قبل از شروع نخستین دوره این مسابقات پشت چنین تریبونی گفتم که جام در اصفهان و برای فولاد ماهان می ماند، هم اکنون نیز این صحبت را تکرار می کنم و می گویم که جام قهرمانی ششمین دوره این رقابت ها نیز در اصفهان می ماند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشیم، گفت: بطور حتم تیم های شرکت کننده در این مسابقات را با کسب عنوان قهرمانی ، بدرقه خواهیم کرد.

شمسایی خاطرنشان کرد: در تیم تاسیسات دریایی مهم نیست چه شخصی چه مسئولیتی دارد ، مهم موفقیت و افتخار آفرینی فوتسال ایران در این دوره از مسابقات است.

وی به میزبانی این مسابقات توسط تیم تاسیسات دریایی در اصفهان اشاره کرد و گفت: اصفهانی هستم و اصفهان شهر من است لذا از همشهریانم می خواهم با حضور در ورزشگاه، ما را در کسب قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا یاری کنند.

شمسایی با بیان اینکه تمام بازی ها حکم فینال را دارد، تصریح کرد: همه تیم ها مهم و قوی هستند و امیدوارم پس از سال ها بتوانیم بار دیگر قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا را برای ایران به ارمغان آوریم.

پیش از این تیم فولاد ماهان اصفهان در نخستین دوره این مسابقات به میزبانی اصفهان در سال ۲۰۱۰ و تیم گیتی پسند دیگر نماینده اصفهان در سومین دوره این رقابت ها که در سال ۲۰۱۲ در کویت برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافتند./ایرنا