محمد نژاد پای کشتی زادگاهش ایستاده/ از بندپی دل نمی کند !

یکی از ناب ترین استعدادهای کشتی که افسوس ها از نرسیدنش به حق و حقوق بارزش در عرصه کشتی قهرمانی همچنان به دل ها مانده، در کمک به توسعه کشتی زادگاهش دریغ نکرده و وقت و انرژی بسیار تقدیم می کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ حمید محمد نژاد قهرمان اسبق آسیا که می توانست […]

lochooooیکی از ناب ترین استعدادهای کشتی که افسوس ها از نرسیدنش به حق و حقوق بارزش در عرصه کشتی قهرمانی همچنان به دل ها مانده، در کمک به توسعه کشتی زادگاهش دریغ نکرده و وقت و انرژی بسیار تقدیم می کند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ حمید محمد نژاد قهرمان اسبق آسیا که می توانست مدال های زیادی در قاره و جهان بگیرد پس از طی دوران قهرمانی برای رشد کشتی بندپی شرقی همت گمارده و این منطقه استعداد خیز اما پنهان را احیا کرده است.

مهران رضا زاده و نادر نصری و بسیاری دیگر از جوانان بندپی برخاسته اند ولی هنوز عشق و علاقه محمد نژاد فروکش نکرده است.

او که می توانست با اعتمادی که در میان اهالی کشتی برانگیخته و جایگاهی که نزد هیات کشتی استان دارد، به عنوان مربی مثل نزدیکترین دوستانش مراد محمدی و اصغر بذری به تیم ملی برود، همچنان عاشقانه به عنوان رییس هیات کشتی بند پی تلاش می کند.

حمید محمدنژاد از بندپی شرقی دل نمی کند و بی ادعا در حال کوشش است تا محمدنژادهای جدید آن منطقه به سرنوشت او دچار نشده و خیلی زود و قبل از شکوفایی کامل از کشتی کنار نروند.
او همچنین در برگزاری مسابقات کشتی سنتی لوچو در سطح منطقه زحمات زیادی کشید و تلاش فزاینده ای داشت.

معمولا مسابقات لوچو در آن منطقه از بابل طرفداران پر و پا قرصی داشته و جذابیت هایش خاص است که چنین هم بود و در ۵ منطقه مسابقاتی با استقبال پر شکوه برگزار شد.

اولین رقابت در نیراسم بود که نیما غلامی سر پهلوان مسابقه یک راس گاو هدیه گرفت.همت کریمی، حامد شوب، علی طلایی و ایمان محسن زاده هم به همراه علی نصیری گوسفند گرفتند و کشتی گیر اخلاق محسن سیر برگزیده شد.

مسابقه بعدی در روستای شیخ موسی بود که هادی وفایی از همدان، وحید غفاری و مهدی علیجانی زاده سر پهلوان شدند.۷ گوسفند هدیه داده شد و احمد حبیب تبار کشتی گیر اخلاق نام گرفت.

سومین رقابت در گلیران بود.دو راس گوسفند به سر پهلوانان احمد حبیب زاده و مصطفی شفیع زاده هدیه داده شد.

روستای زیبای لهه محل برگزاری مسابقه چهارم بود که ۲۵ راس گوسفند به برترین ها تقدیم شد.

روستای شالینگچال آخرین میدان رقابت ها بود که هادی وفایی، نیما غلامی، اکبر صفر پور، همت کریمی و ربیع علیجان زاده برترین شدند و هدیه گرفتند.

جای دارد خسته نباشیدی جانانه و سزاوارانه به محمد نژاد و یارانش در کشتی بندپی شرقی بگوییم که با یکدلی مثال زدنی خود باعث شدند تا روزهایی خوش برای کشتی و همینطور لوچوی آن خطه سبز رقم بخورد.