ماتا: می‌خواهم آمار گلزنی ام را بهبود ببخشم

خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که قصد دارد فصل بعد آمار گلزنی اش را بهبود ببخشد.   به گزارش “مازنداسپرت“، با جدایی رابین فان پرسی و رادامل فالکائو، انتظار می‌رود که وین رونی به پست اصلی خود یعنی مهاجم بازگردد. از همین رو، ماتا که فصل گذشته ۹ گل به ثمر رسانده بود، مطمئن […]

خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که قصد دارد فصل بعد آمار گلزنی اش را بهبود ببخشد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، با جدایی رابین فان پرسی و رادامل فالکائو، انتظار می‌رود که وین رونی به پست اصلی خود یعنی مهاجم بازگردد. از همین رو، ماتا که فصل گذشته ۹ گل به ثمر رسانده بود، مطمئن است که می‌تواند با این تغییر، آمار بهتری از خود به ثبت برساند.

او گفت:” همیشه سعی کردم گلزنی کنم. این کار را به خوبی انجام داده ام. وقتی نوجوان بودم، به بازی در خط حمله عادت داشتم و در تمامی تیم‌هایی که بازی کرده ام، رکورد گلزنی خوبی داشته انم. در چلسی در طول یک فصل ۲۱ گل به ثمر رساندم و در والنسیا نیز در یک فصل موفق شدم ۱۴ گل به ثمر برسانم. همیشه سعی کردم بیش از ۱۰ گل بزنم و بیشتر مواقع نیز موفق بوده ام. فکر می‌کنم این آمار برای یک هافبک آمار خوبی باشد. فصل گذشته سعی کردم بیشترین حد ممکن گلزنی کنم. سعی می‌کنم بیشتر در محوطه ی جریمه و موقعیت گل قرار بگیرم.”

 

منبع:ورزش۳