“قهرمان پروری ” استراتژی سال ۹۵ اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نام گرفت

استراتژی سال ۹۵  اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر بنام  “قهرمان پروری ”  معرفی شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ فرماندار شهرستان رامسر اذعان داشت: با توجه به اهمیت ورزش قهرمانی و  همگانی در شهرستان رامسر و همچنین با وجود جوانان خوش استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه ورزش داریم می […]

0202111111استراتژی سال ۹۵  اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر بنام  “قهرمان پروری ”  معرفی شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ فرماندار شهرستان رامسر اذعان داشت: با توجه به اهمیت ورزش قهرمانی و  همگانی در شهرستان رامسر و همچنین با وجود جوانان خوش استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه ورزش داریم می توانیم با برنامه ریزی های مناسب زمینه  برگزاری مسابقات خوبی را در سطح استانی، کشوری و ملی فراهم نمائیم .

حسین سروری تصریح کرد:با توجه به برنامه ریزی هایی که برای سال ۹۵ از سوی اداره ورزش و جوانان صورت گرفته است یقینا خواهیم توانست جایگاه ورزش شهرستان رامسر را ارتقاء دهیم.
وی گفت: فرمانداری هم به عنوان یک نهاد عالی دولت و نهادی که نقش هماهنگی و نظارت عالیه و فعالیت کلیه ادارات شهرستان را دارد یقینا با حمایت های  همه جانبه خود و بسیج امکانات شهرستان در بخش های دولتی و ظرفیت بخش خصوصی می تواند  پشتوانه خوبی برای ورزش شهرستان ایجاد نماید.

فرماندار شهرستان رامسر عمده ترین مشکل ورزش را بحث منابع مالی دانست و تصریح کرد: مهم ترین مشکلات ورزش ما بحث منابع مالی است که این منابع مالی با توجه به اعتباراتی که از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی تخصیص داده می شود صرفا جهت ایجاد زیر ساخت و تجهیزات ورزشی می باشد،
ولی برای حمایت از ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و اعزام تیم ها و شکوفایی استعدادها ما نیاز به اسپانسرهای قوی در شهرستان داریم داریم .
وی افزود: با همکاری و کمک ورزش شهرستان بنا داریم که در غالب نشست ها و جلسات تخصصی افراد علاقمند،  خیر و اسپانسرهای موثر را برای تیم های ورزشی انتخاب نمائیم تا  جوانان علاقمند و خوش استعداد شهرستان ما بتوانند با خیال راحت و آرامش خاطر به تمرینات خود جهت اعزام به مسابقات کشوری و حتی بین المللی جهت کسب موفقیت های خوبی دست یابند.

سروری فرماندار شهرستان رامسر اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش نقش کلیدی و به سزایی در سلامت جامعه و رشد جسمی و فکری جوانان دختران و پسران جامعه ما دارد به همین عنوان فرمانداری و شخص بنده  آمادگی کامل دارم که همه نوع حمایت از جامعه ورزشی شهرستان را داشته باشیم تا  انشااله بتوانیم خواسته ورزش شهرستان را به نفع شایسته ای برآورده نمائیم.

وی تاکید کرد: هدف گذاری و برنامه ریزی در حوزه  ورزش می تواند باعث موفقیت بیشتر شود و هرچه برنامه ریزی و نظم بیشتری حاکم باشد و برای آینده ورزش شهرستان  هدف داشته باشیم یقینا موفقیت ها دو چندان خواهد شد و من مطمئن هستم با توجه به استراتژی سال ۹۵ که از سوی اداره ورزش و جوانان مشخص شده است در سایه همدلی و همراهی نهادها و ادارات دولتی و تعامل سازنده به هدف تعیین شده خواهیم رسید .