مسئول کمیته داوران هیات فوتبال خبر داد : داوران مازندرانی قاضی دیدار های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر

مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان خبر داد :دو داور مازندران قضاوت دیدار های مهم لیگ برتر فوتبال کشور را قضاوت خواهند کرد .   حجت بهروش مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت : در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ، دو […]

2مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان خبر داد :دو داور مازندران قضاوت دیدار های مهم لیگ برتر فوتبال کشور را قضاوت خواهند کرد .

 

حجت بهروش مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت : در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ، دو داور مازندرانی قضاوت دیدار های مهم این هفته را قضاوت خواهند کرد .

وی ادامه داد : اشکان خورشیدی با توجه به قضاوت های خوبش در هفته های گذشته ، این هفته حساس ترین دیدار هفته بین دو تیم همنام استقلال تهران و خوزستان را قضاوت خواهد کرد .

بهروش افزود : سید وحید کاظمی داور جوان قائمشهری نیز این هفته در اولین قضاوتش در لیگ برتر امسال دیدار تیم های پدیده خراسان و استقلال اهواز را قضاوت خواهد کرد .

این مسئول در ادامه صحبت هایش گفت :اکبر عظیم پور در دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان به عنوان کمک داور دوم در تیم داوری این بازی حضور خواهد داشت و همچنین رضا عادل که سابقه قضاوت در لیگ برتر را دارد ، در این هفته از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور دیدار حساس ایرانجوان بوشهر و پارسه تهران را برعهده خواهد داشت و همچنین صائب گلی به عنوان داورچهارم در بازی شهر باران گیلان و مس رفسنجان حضور دارند .

بهروش در پایان صحبت هایش از آینده درخشان داوران مازندرانی در لیگ های کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید موفقیت های داوران مازندرانی تداوم داشته باشد و داوران خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنیم .