دلیل اضافه شدن علی کریمی به تیم فوتبال خونه به خونه مازندران چیست؟

علی کریمی اخیرا به عنوان مشاور به باشگاه دسته اولی خونه به خونه بابل اضافه شد. این اتفاق همزمان با کناره گیری اکبر میثاقیان و انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید این تیم افتاد. به گزارش مازند اسپرت؛تصمیم علی کریمی برای حضور در این تیم برای خیلی ها عجیب بود اما جادوگر فوتبال ایران […]

01010000علی کریمی اخیرا به عنوان مشاور به باشگاه دسته اولی خونه به خونه بابل اضافه شد. این اتفاق همزمان با کناره گیری اکبر میثاقیان و انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید این تیم افتاد.

به گزارش مازند اسپرت؛تصمیم علی کریمی برای حضور در این تیم برای خیلی ها عجیب بود اما جادوگر فوتبال ایران خود برای این کارش دلایل خاصی دارد و می گوید که باید تجربه اندوزی کند. کریمی در پیامی که در اینستاگرامش چند ساعت پیش منتشر و مدتی بعد آن را حذف کرد، در این مورد نظرش را گفت.

علی کریمی با تبریک سال جدید،در مورد تصمیم اخیرش نوشت: ” دوستان در مورد مشاوره من به تیم خونه به خونه باید عرض کنم که آقای حسن زاده از دوستان من هستش و ایشون نسبت به (من) لطف دارن و هر از گاهی یه صحبت هایی با هم انجام می دهیم. الان هم که این موضوع رسانه ای شده، پس بهتره بعضی از دوستان به تصمیمات هم احترام بزارن،چون قرار نیست که هر چی که ما دوست داریم اتفاق بیفته، در ضمن برگشتن به فوتبال نیاز به تجاربی داره که کم کم و اصولی باید بدست آورد تا بتونه کمک کنه تا به موفقیت رسید”.

karimi7