با درخشش ۳ ملی پوش مازندرانی؛ایران با اقتدار قهرمان والیبال نشسته بین قاره ای چین شد

مازندرانی با غلبه بر برزیل به مقام قهرمانی رقابت های جام بین قاره ای ۲۰۱۶ چین دست یافت   به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در دیدار فینال با نتیجه قاطع سه بر صفر بر تیم برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند. در […]

0202022مازندرانی با غلبه بر برزیل به مقام قهرمانی رقابت های جام بین قاره ای ۲۰۱۶ چین دست یافت

 

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در دیدار فینال با نتیجه قاطع سه بر صفر بر تیم برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند.

در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته کشورمان مجید لشگری، مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی به عنوان سه بازیکن مازندرانی حضور داشتند که از سوی کمیته فنی، مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین بازیکن مسابقات نیز به عنوان اسپکر برتر انتخاب شد.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این مسابقات با تیم های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا هم گروه بود و موفق شد کلیه این تیم ها را در مرحله مقدماتی مغلوب کند.

در دیدار نیمه نهایی ایران بار دیگر مقابل چین به برتری دست یافت و راهی فینال شد تا در این مسابقه پایانی نیز با نتیجه قاطع سه بر صفر برزیل را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته با حضور ۱۵ تیم در بخش مردان و ۱۳ تیم در بخش زنان از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین به میزبانی چین برگزار گردید، پرونده آن برای کاروان کشورمان با کسب یک عنوان قهرمانی در بخش مردان و یک عنوان پنجمی در بخش زنان، بسته شد.