با حکم مدیر کل ورزش و جوانان مازندران: اسماعیل پهلوان رئیس کارگروه مناطق شهرستانهای ساحلی شد

با حکم حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران؛  اسماعیل پهلوان به سمت رئیس کارگروه مناطق شهرستانهای ساحلی منصوب شد. به گزارش مازند اسپرت؛ طي حكمي از سوي حبیب حسین زادگان  مدير كل و رئیس کمیته پیشگیری از مغروقین مازندران ، اسماعیل پهلوان  رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد به سمت رئيس کارگروه […]

02000202با حکم حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران؛  اسماعیل پهلوان به سمت رئیس کارگروه مناطق شهرستانهای ساحلی منصوب شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ طي حكمي از سوي حبیب حسین زادگان  مدير كل و رئیس کمیته پیشگیری از مغروقین مازندران ، اسماعیل پهلوان  رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد به سمت رئيس کارگروه مناطق شهرستانهای ساحلی(محمودآباد،نوشهر،فریدونکنار و نور)  و همچنین عضو کمیته پیشگیری از مغروقین اداره کل  ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.
در حكم مدير كل ورزش و جوانان مازندران  خطاب به اسماعیل پهلوان آمده است:
در راستای تشکیل ستاد ساماندهی طرح های دریا استان در سال ۹۵،بموجب این ابلاغ جنالعالی بعنوان رئیس کارگروه مناطق شهرستانهای ساحلی(فریدونکنار،محمودآباد،نور و نوشهر)و عضو کمیته پیشگیری از مغروقین اداره کل ورزش و جوانان منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است:امید است با اتکال به خداوند متعال،با همفکری و تعامل با سایر اعضاء کمیته در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
اسماعیل پهلوان با بیش از ۱۸ سال سابقه کار دارای مدرک  کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی  است.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد  یکی از مدیران با سابقه استان  و شهرستان است که تا بیش از این سمت هایی  همچون  :
رییس کارگروه ادارات منطقه ۳ ورزش و جوانان استان مازندران
کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه
عضو کمیته پیشگیری از مغروقین اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران
کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل
مسئول امور مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد
را در کارنامه فعالیت های خود بر عهده داشته است.
همچنین  اداره ورزش و جوانان محمودآباد به ریاست اسماعیل پهلوان  در بحث برگزاری ستادهای شهرستانی  ساماندهی امور جوانان  در سال ۹۴  حائز  رتبه نخست  در کل شهرستانهای استان مازندران گردید.