رئیس هیئت شطرنج مازندران خبر داد:قهرمان دومین دوره مسابقات شطرنج جام هیئت‌های استان مشخص شد

رئیس هیئت شطرنج مازندران گفت: تیم‌های ساری، بهشهر و بابل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات شطرنج استان مازندران را کسب کردند. به گزارش مازند اسپرت؛محمد علی‌نژاد با بیان اینکه دومین دوره مسابقات شطرنج جام هیئت‌های استان با قهرمانی تیم ساری پایان یافت، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی ساری و با حضور ۱۲ […]

3رئیس هیئت شطرنج مازندران گفت: تیم‌های ساری، بهشهر و بابل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات شطرنج استان مازندران را کسب کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛محمد علی‌نژاد با بیان اینکه دومین دوره مسابقات شطرنج جام هیئت‌های استان با قهرمانی تیم ساری پایان یافت، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی ساری و با حضور ۱۲ تیم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در ۹ دور به روش سوئیسی در سه مرحله برگزار شد، افزود: تیم‌های ساری، بهشهر و بابل به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت شطرنج مازندران اضافه کرد: در این مسابقات تیم ساری با ۲۳ امتیاز، بهشهر با ۲۲ و نوشیروانی بابل با ۱۹ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم‌های بابل با ۱۸، آمل با ۱۷ و جویبار با ۱۳ امتیاز نیز چهارم تا ششم شدند.

علی‌نژاد در پایان به سطح بالای این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات حکم انتخابی تیم منتخب استان برای حضور قدرتمند در قهرمانی کشور را داشت که با استقبال خوب شطرنج‌بازان همراه بود.