رادمهر حسن پور لقب جوانترین بازیکن جام مرحوم حسین پور ، معتبرترین جام گلف کشور را کسب کرد

در این دوره از  مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور ۱۷ تیم از استانهای سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.    به گزارش مازنداسپرت ، این دوره از مسابقات با حضور تیمهای نفت و گاز مسجدسلیمان الف و ب،آزادگان و تاراز مسجد سلیمان،ملی حفاری الف […]

goollfدر این دوره از  مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور ۱۷ تیم از استانهای سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

 

 به گزارش مازنداسپرت ، این دوره از مسابقات با حضور تیمهای نفت و گاز مسجدسلیمان الف و ب،آزادگان و تاراز مسجد سلیمان،ملی حفاری الف و ب اهواز،سورتمه اهواز،هیات گلف هندیجان،پخش و پالایش نفت آبادان،کانون بازنشستگان آبادان،و تیمهای استانهای آذربایجان شرقی،مازندران،اصفهان،شاهین شهر،گلستان و مرکزی برگزار و گلفبازان طی ۲ روز به مصاف یکدیگر رفتند.
در پایان این رقابتها و در کسب مقام تیمی ،نفت و گاز مسجدسلیمان الف با مجموع ضربات ۴۳۸ ضربه عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد،تیم ملی حفاری اهواز الف با مجموع ضربات ۴۵۵ به عنوان دومی رسید و تیم تاراز مسجد سلیمان با ۴۷۲ ضربه بر روی سکوی سوم این رقابتها قرار گرفت.

در کسب نتایج انفرادی نیز،منوچهر نصیری از تیم هیات گلف هندیجان با ۱۴۳ ضربه اول شد،ایرج قنبری از نفت و گاز مسجدسلیمان با ۱۴۵ ضربه به عنوان دومی رسید و مرید قنبری و حمیدرضا شینی با ۱۴۵ ضربه مشترکا عنوان سومی این رقابتها را از ان خود کردند.

ضمنا تیم گلف مازندران متشکل از آقایان حسین ذبیحی ،محمد قدمی و رادمهر حسن پور  موفق به کسب کاپ اخلاق گردیدند و رادمهر حسن پور  لقب جوانترین بازیکن در معتبرترین جام گلف کشور جام حسین پور را کسب کرد  .

 http://mzgolf.ir/fileupload/newspic/52fc3327-9f1a-4d3b-af24-21dea061e784.jpg