فان خال:رومرو برای جانشینی دخیا به یونایتد آمده

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که سرجیو رومرو، دروازه بان آرژانتینی را برای جانشینی دخیا به خدمت گرفته است.   به گزارش “مازنداسپرت“، شب گذشته رومرو با قراردادی ۳ ساله، به منچستریونایتد پیوست. با جدایی کاسیاس از رئال، دخیا در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار گرفته است. همچنین با اختلاف ایجاد شده […]

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که سرجیو رومرو، دروازه بان آرژانتینی را برای جانشینی دخیا به خدمت گرفته است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، شب گذشته رومرو با قراردادی ۳ ساله، به منچستریونایتد پیوست. با جدایی کاسیاس از رئال، دخیا در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار گرفته است. همچنین با اختلاف ایجاد شده بین والدس و فان خال و جدایی قطعی دروازه بان اسپانیایی، سرمربی هلندی رومرو را به عنوان گلر اول تیمش انتخاب کرده است.

فان خال گفت:” رومرو را به خوبی می‌شناسم و فکر می‌کنم در شرایط ما، چه دخیا برود و چه بماند، باید همیشه مراقب باشیم و جنبه احتیاط را رعایت کنیم و مطمئن باشیم که آماده هستیم. فکر می‌کنم به همین علت است که انتقال رومرو به یونایتد، خبر خوبی است.”

فان خال ادامه داد:” رومرو قبلا بازیکن من بوده است. وقتی در آلکمار بودم، او را در ۱۹ سالگی به خدمت گرفتم و او استعداد بسیار بالایی داشت.”

 

منبع:ورزش۳