محرومیت بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز به حالت تعلیق درآمد

کمیته انضباطی با توجه به عذر خواهی و درخواست فرهاد فخیم بازیکن فوتسال دبیری تبریز ، در حکمی محرومیت وی را از همراهی تیمش به حالت تعلیق درآورد. به گزارش مازند اسپرت: دیدار دو تیم فوتسال دبیری تبریز و شهرداری ساوه ۱۵ اسفند ماه ۹۳ در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد فخیم بازیکن […]

کمیته انضباطی با توجه به عذر خواهی و درخواست فرهاد فخیم بازیکن فوتسال دبیری تبریز ، در حکمی محرومیت وی را از همراهی تیمش به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش مازند اسپرت: دیدار دو تیم فوتسال دبیری تبریز و شهرداری ساوه ۱۵ اسفند ماه ۹۳ در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد فخیم بازیکن تیم دبیری تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور بازی صورت گرفت .

کمیته انضباطی فدراسیون فخیم را یک جلسه از همراهی تیم دبیری تبریز محروم و وی را به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

اما پس از عذرخواهی و درخواست فخیم از کمیته انضباطی، این کمیته محرومیت یک جلسه ای وی را به استناد ماده ۵۹ آیین نامه انضباطی تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال جاری (۹۴) به حالت تعلیق در آورد و این بازیکن پس از پرداخت جریمه نقدی و درصورتی که مانع دیگری نداشته باشد، مجاز به همراهی تیم خود خواهد بود.

همچنین براساس اعلام کمیته انضباطی اگر این بازیکن تا پایان فصل مرتکب تخلفی شود، علاوه بر تحمل تنبیه های مرتبط تخلفات جدید ، محرومیت تعلیقی وی نیز لازم الاجرا خواهد شد.

منبع:ايرنا