برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا ۱۴ کماندار اواخر اسفندماه راهی تایلند می‌شوند

برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا ۱۴ کماندار اواخر اسفندماه راهی تایلند می‌شوند مازند اسپرت : ملی‌پوشان ریکرو و کامپوند ایران برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا قرار است اواخر اسفندماه راهی تایلند شوند.   به گزارش مازند اسپرت اردوی تیم ملی ریکرو ایران در حال حاضر در اصفهان و اردوی کامپوند هم در بجنورد در […]

برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا

۱۴ کماندار اواخر اسفندماه راهی تایلند می‌شوند

مازند اسپرت : ملی‌پوشان ریکرو و کامپوند ایران برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا قرار است اواخر اسفندماه راهی تایلند شوند.

خبرگزاری فارس: 14 کماندار اواخر اسفندماه راهی تایلند می‌شوند

 

به گزارش مازند اسپرت اردوی تیم ملی ریکرو ایران در حال حاضر در اصفهان و اردوی کامپوند هم در بجنورد در حال پیگیری است. ملی‌پوشان ایران تا ۲۵ اسفند در اردو خواهند بود و ۲۷ و یا ۲۸ اسفند برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا راهی تایلند می‌شوند.

کاپ آسیا که پیش از این قرار بود اواسط اسفندماه برگزار شود، در کنگره کنفدراسیون آسیا اعلام شد این رقابت‌ها اول تا هفتم فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

احتمالا ۸ ورزشکار از ریکرو و ۶ ورزشکار در رشته کامپوند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. تیم ملی ایران بعد از کاپ آسیا در مسابقات جهانی مرحله اول و دوم در چین و کلمبیا شرکت می‌کنند که اردیبهشت برگزار می‌شود. شرکت در مرحله سوم مسابقات جهانی در ترکیه آخرین رقابت کمانداران ایران خواهد بود که سهمیه المپیک هم در آن توزیع می‌شود.

کاروان تیراندازی با کمان ایران فقط یک سهمیه توسط زهرا نعمتی گرفته است./فارس