عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران پس از بُرد مقابل ویتنام گفت: بازی با ویتنام حساس بود اما ما با بازی منطقی این تیم را بردیم.+تصاویر

عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران پس از بُرد مقابل ویتنام گفت: بازی با ویتنام حساس بود اما ما با بازی منطقی این تیم را بردیم.   «علیرضا وفایی» عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران  در تاشکند با اشاره به بازی ویتنام گفت: تیم ملی با یک بازی منطقی و خوب توانست تیم […]

عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران پس از بُرد مقابل ویتنام گفت: بازی با ویتنام حساس بود اما ما با بازی منطقی این تیم را بردیم.

خبرگزاری فارس: با یک بازی منطقی از سد ویتنام‌ گذشتیم/ در فینال با اقتدار حاضر می‌شویم

 

«علیرضا وفایی» عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران  در تاشکند با اشاره به بازی ویتنام گفت: تیم ملی با یک بازی منطقی و خوب توانست تیم ملی ویتنام‌ را ببرد.

وی ادامه داد: بازی با ازبکستان بازی فینال است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

وفایی اظهار داشت: تیم ازبکستان تیم خوبی و چند ماه در حال برگزاری اردو و تمرین برای این بازی‌های است علاوه بر این از امتیاز میزبانی هم استفاده می‌کند.

وی گفت: ما برای تیم ملی ازبکستان احترام قائل هستیم و بازی فینال را نیز مثل بازی‌های قبل با اقتدار و انسجام زیاد برگزار می‌کنیم.

وفایی ادامه داد: هدف ما قهرمانی این دوره مسابقات آسیایی است و به امید خدا به این مهم دست خواهیم یافت و دل مردم ایران را شاد می‌کنیم.

تیم ملی فوتسال ایران روز جمعه ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ساعت ۱۹ به وقت تاشکند در بازی نیمه نهایی در ورزشگاه «ازبکستان» به مصاف تیم ملی ویتنام رفت و این تیم را با نتیجه ۱۳ بر ۱ شکست داد.

تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه ۲۱ فوریه (۲ اسفند) ساعت ۱۹ به وقت تاشکند در بازی فینال به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ ۲۱ بهمن تا ۲ اسفندماه سال ۱۳۹۴ (از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی) با حضور ۱۶ تیم در ورزشگاههای «ازبکستان» و «یونیورسال» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند برگزار می‌شود.

/فارس