کمالوند: با سه مهاجم حمله می کنیم

سرمربی گسترش فولاد تبریز می گوید سیاست اصلی این باشگاه در لیگ پیش رو کسب رتبه ای تک رقمی است و ما هم تلاش می کنیم به این هدف برسیم.     به گزارش “مازنداسپرت“، فراز کمالوند در رابطه با شرایط فعلی تیمش گفت: بعد از اردوی تهران به تبریز آمدیم و آخرین مرحله از […]

سرمربی گسترش فولاد تبریز می گوید سیاست اصلی این باشگاه در لیگ پیش رو کسب رتبه ای تک رقمی است و ما هم تلاش می کنیم به این هدف برسیم.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، فراز کمالوند در رابطه با شرایط فعلی تیمش گفت: بعد از اردوی تهران به تبریز آمدیم و آخرین مرحله از تمرینات مان را پی گرفتیم، ۲ بازی تدارکاتی در تهران داشتیم و ۲ بازی نیز در تبریز انجام دادیم و آرام آرام به آمادگی می رسیم.

وی ادامه داد: سعید دقیقی را هم به عنوان آخرین بازیکن تیم جذب کردیم و دیگر هم بازیکنی را نخواهیم گرفت. قبل از دقیقی هم جکسون را در خط حمله جذب کردیم اما وی نیاز به ۱۵ تا ۲۰ روز زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده آل برسد، بهرحال بازیکنانی که در دوره بدنسازی حضور ندارند این دردسرها را هم دارند.

سرمربی گسترشی ها در رابطه جذب مهاجمان جدید این تیم گفت: ما با سه مهاجم بازی می کنیم و متاسفانه سال گذشته به دلیل مصدومیت بازیکنانمان، دست مان خیلی بسته بود اما امسال سعی کردیم در این زمینه دست مان پر باشد و بازهم گیر نکنیم، در حال حاضر در کنار بازیکنان باتجربه ای که داریم بازیکنان جوانی همچون رضا کریمی، یوسف سیدی و امین درویشی را داریم که می توانند ترکیب تیم ما را متوازن کنند.

او در رابطه با بازی های پیش روی این تیم گفت: به نظرم متاسفانه قرعه خوبی به تیم ما نخورد، اولین بازی ما در تهران با سایپا است و به نظرم در حال حاضر آماده ترین تیم لیگ برتر نیز همین سایپا است، تیمی که زودتر از همه تیم ها تمریناتش را شروع کرد و بازیکنان خوبی نیز جذب کرد، اما ما با قدرت کارمان را آغاز خواهیم کرد و سعی می کنیم در هفته چهارم یا پنجم به شرایط ایده آل خودمان نزدیک شویم.

وی در رابطه با اهداف این تیم در سال آینده گفت: ما تمام توانمان را می گذاریم تا به سیاست های باشگاه جامه عمل بپوشانیم، در حال حاضر هم هدف اصلی تیم برای فصل آینده کسب رتبه تک رقمی است. نوع یارگیری مان هم جذب بازیکنانی با ظرفیت های بالا بود تا بتوانیم تیم را در رتبه ای تک رقمی بنشانیم.

کمالوند در رابطه با کسب عنوان بهترین تیم اخلاق لیگ چهاردهم در مراسم انتخاب بهترین ها گفت: من به مدیرعامل باشگاه، آقای سمندر و مالک گسترش فولاد، آقای زنوزی تبریک عرض می کنم، قبلا هم زمانی که در تیم تراکتورسازی بودم توانستیم با این تیم به عنوان بهترین تیم اخلاق برسیم و این برای دومین بار بود. من همیشه بازیکن هایی را خواسته ام که از خشونت به دور باشند، حالا شاید یکبار براثر اتفاقات بازی، بازیکنی کارت قرمز بگیرد و اخراج شود اما همیشه از بازیکنانم خواسته ام با رعایت اصول اخلاقی از دریافت کارت زرد و یا قرمز تا جایی که می توانند خودداری کنند.

وی ادامه داد: به مسائل انظباطی توجه ویژه ای داریم و پرخاشگری به داور و یا بازیکنان حریف را نمی توانیم بپذیریم، خود من با احتساب بازی حذفی، ۲۰ بازی روی نیمکت این تیم نشستم اما حتی یک تذکرهم از داوران نگرفتم، همین رفتار به بازیکنان داخل تیم منتقل می شود. بهرحال کسب این عنوان مهر تاییدی بود بر بر عنوان موسسه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز.

 

منبع:ورزش۳