سرمربی تیم فوتبال کلمبیا: آمریکای جنوبی سخت ترین قاره برای صعود به جام جهانی است

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال کلمبیا بعد ازقرعه کشی دیدارهای مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸درقاره های مختلف طی شب گذشته گفت: تیم های ملی منطقه آمریکای جنوبی با محکم ترین رقبا مبارزه خواهند کرد و سخت ترین شرایط را برای صعود دارند. به گزارش مازند اسپرت:خوزه پکرمن گفت : منطقه آمریکای جنوبی سخت ترین قاره برای صعود به […]

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال کلمبیا بعد ازقرعه کشی دیدارهای مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸درقاره های مختلف طی شب گذشته گفت: تیم های ملی منطقه آمریکای جنوبی با محکم ترین رقبا مبارزه خواهند کرد و سخت ترین شرایط را برای صعود دارند.

به گزارش مازند اسپرت:خوزه پکرمن گفت : منطقه آمریکای جنوبی سخت ترین قاره برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ است.

وی که تیم کلمبیا را در جام جهانی۲۰۱۴به مرحله یک چهارم نهایی رساند، در این باره گفت: تیم ها سفر طولانی در پیش دارند، باید در دو سال مبارزه و ۱۸ مسابقه در گرما، سرما و فراز و نشیب های زیاد بازی کنند. این قاره همیشه سخت ترین تیم ها را داشته است و اکنون، سخت تر هم شده است.

پکرمن افزود: تیم های سنتی مانند اکوادور، پاراگوئه و ونزوئلا پیشرفت چشمگیری داشتند. ما حریفانی داریم که همگی سعی دارند به جام جهانی ۲۰۱۸راه یابند. آنها بازیکنانی از لیگ های مهم اروپایی و باتجربه دارند. باید آنها را جدی بگیریم، زیرا رقیبان سرسختی هستند.

آمریکای جنوبی از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ همیشه یک شکل رقابت را برای انتخابی جام جهانی داشته است، ولی امسال تصمیم دارد که تغییراتی در این ترکیب صورت دهد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی به این شکل است که تیم ها در یک گروه به صورت لیگی برابر هم به شرح زیر به میدان می روند:

برزیل – شیلی

کلمبیا – پرو

آرژانتین – اکوادور

ونزوئلا – پاراگوئه

بولیوی – اروگوئه

منبع:ايرنا