خوشحالم هر ۴ شهر رقابت قدرتمندی را دارند باخ: تمرکز ۴ نامزد المپیک ۲۰۲۴ بر توسعه پایدار قابل تقدیر است

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با ابراز خرسندی از رقابت سالم ۴ شهر برای میزبانی المپیک ۲۰۲۴ گفت: باعث خوشحالی من است که ۴ نامزد روی توسعه پایدار و میراث‌شان تمرکز کرده‌اند.   به گزارش مازند اسپرت 4 شهر رم، پاریس، بوداپست و لس‌آنجلس برای کسب میزبانی المپیک ۲۰۲۴ با هم رقابت می‌کنند و این ۴ شهر در […]

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با ابراز خرسندی از رقابت سالم ۴ شهر برای میزبانی المپیک ۲۰۲۴ گفت: باعث خوشحالی من است که ۴ نامزد روی توسعه پایدار و میراث‌شان تمرکز کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: باخ: تمرکز 4 نامزد المپیک 2024 بر توسعه پایدار قابل تقدیر است

 

به گزارش مازند اسپرت 4 شهر رم، پاریس، بوداپست و لس‌آنجلس برای کسب میزبانی المپیک ۲۰۲۴ با هم رقابت می‌کنند و این ۴ شهر در فواصل زمانی متعدد از لوگوی خود برای این المپیک رونمایی کردند.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در این باره گفت: هر ۴ شهر برنامه‌های خود را برای کسب میزبانی المپیک ۲۰۲۴ ارائه کردند. این قابل توجه است که می‌بینیم این شهرها پروژه‌های المپیک را در برنامه‌های بلندمدت خود برای توسعه این شهرها و کشورهایشان گنجانده‌اند.

وی افزود: از همان ابتدا هر ۴ شهر تمرکز روشنی بر توسعه پایدار و میراث خود گذاشته‌اند به ویژه اینکه این برنامه وجود دارد که چطور می‌توان از امکانات برای بازی‌های المپیک استفاده کرد.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با ابراز خرسندی از رقابت ۴ نامزد، عنوان کرد: خوشحالم که این ۴ شهر با قدرت با هم رقابت می‌کنند و به دنبال رقابت جذاب هستند.

توماس باخ در جریان سفرهای خود بازدیدی از امکانات این شهرها هم داشته است. قرار است در سال ۲۰۱۷ در نشست عمومی اعضای هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک در لیما پایتخت پرو میزبانی المپیک ۲۰۲۴ معرفی شود.

مسئولان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ مجارستان هم اعلام کرده‌اند که کسب میزبانی این بازی‌ها شروع جدیدی برای بوداپست خواهد بود. آنها همچنین تاکید کرده‌اند که ورزشگاه جدیدی با ظرفیت ۶۰ هزار نفری در حال ساخت است و فضای رودخانه دانوب هم محل مناسبی برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری جاده است./فارس