لیگ دسته یک والیبال حساس‌تر شد/ راند سوم در پیش است

هر دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کارشان به بازی سوم کشیده شد تا جدال‌های بعدی تعیین‌کننده برترین‌ها شود. به گزارش مازند اسپرت به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال مازندران، هر دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‎های کشور امروز کارشان به بازی سوم کشیده شد تا جدال‌های […]

هر دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کارشان به بازی سوم کشیده شد تا جدال‌های بعدی تعیین‌کننده برترین‌ها شود.

205979

به گزارش مازند اسپرت به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال مازندران، هر دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‎های کشور امروز کارشان به بازی سوم کشیده شد تا جدال‌های بعدی تعیین‌کننده تیم برتر شود.

کاله جوان در اصفهان باخت و عمران شهرداری ساری در خانه برد تا پس از دو دیدار رفت و برگشت، یک برد و یک باخت در دیدارهای یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور داشته باشند.

کاله امروز در اصفهان ۳ به ۲ باخت تا مسابقه سوم یک‌شنبه بعدی در محمودآباد برگزار شود.

بنا به گفته بازیکنان و مربی تیم کاله جوان بازی در شرایط عادی برگزار نشد و اصفهانی ها سالن را تبدیل به سرباز خانه کرده بودند، اما تا بدین جا مشکلی نبود، کار به جایی رسید که داوران و بازیکنان کاله دوست داشتند بازی زودتر تمام شود!

احمد فتاح سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران در این زمینه در گفت‌وگو با فارس گفت: ما باید برنده دیدار کاله جوان و تیم رعد پدافند اصفهان بودیم، این حق ما بود اما نگذاشتند.

وی با بیان اینکه در این زمینه فیلم داریم که سکه پرتاب شده به چشمان جابر اسماعیل‌پور بازیکن تیم والیبال کاله خورد، افزود: شرایط سختی بود اما باختیم و حالا منتظر این تیم در خانه‌ هستیم تا شکست‌‌شان دهیم.

تیم والیبال عمران شهرداری ساری دیگر نماینده مازندران که بازی نخست یک چهارم نهایی را در خانه گل‌گهر سیرجان ۳ به ۲ باخته بود، در ساری جبران کرد و سه به صفر پیروز شد.

ساروی‌ها بدون مشکل بردند اما باید دوباره به زمین تیم سیرجانی بروند و این کارشان را سخت می‌کند.

بهزاد محمودی سرمربی عمران ساری نیز در این زمینه به فارس گفت: اطمینان داشته باشید که برنده ما هستیم.

وی با بیان اینکه ما از این چالش استقبال می‌کنیم، افزود: از نحوه بازی تیم سیرجانی شناخت داریم و حتما مقابل این تیم با قدرت و جسارت بازی می‎کنیم.

همچنان تقلای دو تیم برای ورود به یک چهارم نهایی ادامه دارد و راند سوم مبارزه یک‌شنبه بعدی است، وقتی به آخرین ماه سال وارد شدیم.