رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – تایلند قاسمی به مدال طلای سنگین‌وزن دست یافت

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا مدال طلا را از آن خود کرد.   به گزارش مازند اسپرت در ادامه مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در شهر بانکوک در حال برگزاری است، امیر قاسمی نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار […]

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا مدال طلا را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: قاسمی به مدال طلای سنگین‌وزن دست یافت

 

به گزارش مازند اسپرت در ادامه مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در شهر بانکوک در حال برگزاری است، امیر قاسمی نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار پایانی به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی‌ منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر کاظم بائف از قزاقستان را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مامین‌جان عبداله‌یف از ازبکستان را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد. قاسمی در فینال در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر از مورات رامانوف کشتی‌گیر مطرح قرقیزستانی پیش بود، با ضربه فنی حریفش را شکست داد و قهرمان شد.

پیش از این نیز مهدی زیدوند و پیام بویری مدال‌های برنز اوزان ۶۶ و ۷۵ کیلوگرم را از آن خود کرده بودند. رامین طاهری و مهدی علیاری هم در اوزان ۸۰ و ۹۸ کیلو قهرمان شدند.

مسابقات ۳ وزن دوم نیز از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز می‌شود که سامان عبدولی، افشین بیابانگرد و یوسف قادریان در اوزان ۵۹، ۷۱ و ۸۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت./فارس