انتصاب سه مشاور در فدراسیون تنیس روی میز

رئیس فدراسیون تنیس روی میز حکم سه مشاور این فدراسیون را امضاء کرد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علیقارداشی طی احکام جداگانه ای سه مشاور فدراسیون تنیس روی میز را منصوب کرد. آقایان دکتر اسدبیگی و دکتر افشین به عنوان مشاور امور پزشکی و منصور […]

رئیس فدراسیون تنیس روی میز حکم سه مشاور این فدراسیون را امضاء کرد.

خبرگزاری فارس: انتصاب سه مشاور در فدراسیون تنیس روی میز

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علیقارداشی طی احکام جداگانه ای سه مشاور فدراسیون تنیس روی میز را منصوب کرد. آقایان دکتر اسدبیگی و دکتر افشین به عنوان مشاور امور پزشکی و منصور میرزایی نیز به عنوان مشاور فدراسیون از رئیس فدراسیون حکم گرفتند.

محسن اسدبیگی حدود ۱۸ سال ریاست هیئت تنیس روی میز استان لرستان را بر عهده دارد و دارای مدرک دکترای داروسازی است و دکتر امان مراد افشین نیز از ابتدای تأسیس استان خراسان شمالی در سال ۸۳ تاکنون ریاست هیئت تنیس روی میز این استان را بر عهده دارد و او نیز دارای دکترای داروسازی است. منصور میرزایی از پیشکسوتان باسابقه و خوشنام تنیس روی میز استان خوزستان است که به مدت ۶ سال سرپرستی باشگاه صنعت نفت آبادان و ۶ سال نیز مدیرعاملی باشگاه وحدت آبادان را بر عهده داشت.

در احکام اسدبیگی و دکتر افشین آمده است:

جناب آقای دکتر محسن اسدبیگی

جناب آقای دکتر امان مراد افشین

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور پزشکی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران منصوب می‌نماید.

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارد ، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مبذول نمائید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

در حکم میرزایی نیز آمده است:

جناب آقای منصور میرزایی

با توجه به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب مدیریتی ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران منصوب می‌نماید.

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارد، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مبذول نمائید .

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

مهرداد علیقارداشی

رئیس فدراسیون

/فارس