سه پیشنهاد ایران به کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در نشست مالزی

نشست کمیته مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا با حضور نماینده ایران در ورزشگاه ‘بوکیت جلیل’ شهر کوالالامپور پایتخت مالزی، محل بیست و یکمین دوره رقابت های تنیس روی نوجوانان و جوانان آسیا برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت: در این نشست که عصر روز گذشته برگزار شد ‘مهرداد بابادی وند’ مدیر تیم های ملی […]

نشست کمیته مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا با حضور نماینده ایران در ورزشگاه ‘بوکیت جلیل’ شهر کوالالامپور پایتخت مالزی، محل بیست و یکمین دوره رقابت های تنیس روی نوجوانان و جوانان آسیا برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت: در این نشست که عصر روز گذشته برگزار شد ‘مهرداد بابادی وند’ مدیر تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران حضور داشت.

ریاست کمیته مربیان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا که هفت عضو دارد و ایران یکی از اعضای آن است، بر عهده ‘راجیو بوداس’ از هند است.

در این نشست ضمن بررسی وضعیت این دوره از رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا در مالزی، پیشنهادهای ارائه شده برای برگزاری بهتر رقابت ها در دوره های آینده مورد بحث قرار گرفت.

نواقص فنی و کمبود های این دوره از مسابقات نیز در نشست مطرح شد تا در مسابقات آینده برطرف شود.

‘مهرداد بابادی وند’ مدیر تیم های ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در نشست دو پیشنهاد مبنی بر افزایش مدت مسابقات از پنج به شش روز بدلیل فشردگی بیش از حد مسابقات و همچنین اضافه شدن مسابقات دوبل نوجوانان در دوره آینده رامطرح کرد که به تصویب رسید.

نماینده ایران همچنین پیشنهاد افزایش سهمیه قاره آسیا در مسابقات قهرمانی جهان از پنج تیم به هشت تیم را مطرح کرد که مورد استقبال ۶ عضو دیگر کمیته قرار گرفت.

این پیشنهاد از طرف کنفدراسیون آسیا به فدراسیون جهانی تنیس روی میز ارسال می شود.

از دیگر مصوبات نشست این کمیته افزایش حق الزحمه داوران و سرداوران برای مسابقات سال آینده بود که پس از تصویب در جلسه مقرر شد پیشنهاد برای تصویب نهایی به هیات رییسه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ارسال شود.

‘افشین بدیعی’ رییس کمیسیون جوانان کنفدراسیون آسیا و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیز پیشنهاد تشویق تمامی کشورها برای پذیرش میزبانی مسابقات جهانی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان را مطرح کرد .

در این نشست مقرر شد پیشنهاد فنی اعضا طی حداکثر طی یک هفته برای بررسی ارسال شود.

تیم تنیس روی میز نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی توانست باشکست تیم های تایلند و کره شمالی مقام پنجمی قاره آسیا را از آن خود کند.

ایران، چین، چین تایپه، قزاقستان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی، مالزی، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، سریلانکا، سوریه، تایلند و ازبکستان ۱۷ تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات بودند.
منبع:ايرنا