رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – تایلند بویری و علیاری راهی مرحله نیمه نهایی شدند

در مرحله مقدماتی روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر بانکوک پایتخت تایلند پیام بویری و مهدی علیاری راهی نیمه نهایی شدند.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل چوئئ از کره […]

در مرحله مقدماتی روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر بانکوک پایتخت تایلند پیام بویری و مهدی علیاری راهی نیمه نهایی شدند.

خبرگزاری فارس: بویری و علیاری راهی مرحله نیمه نهایی شدند

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل چوئئ از کره جنوبی صفر بر سه باخت تا در صورت حضور حریفش در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم پیام بویری در دور نخست رابع خلیل از فلسطین را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه دو بر صفر جون جی نا از چین را مغلوب کرد تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف دوژان کارتی کوف از قزاقستان برود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رامین طاهری در مسابقه نخست یویا می تا از ژاپن را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد. تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آشیت دل محمداف از قزاقستان برود.

 در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری در دور اول ارسلان ساپار ممداف از ترکمنستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد.، وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ محمد ابراهیم عبدالفتاح کشتی گیر مصری الاصل تیم بحرین را مغلوب کرد. تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف سنگ جون کیم از کره جنوبی می رود.

 در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کاظم بایف از قزاقستان می رود./فارس