سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: دو بازی آینده ما برای بهتر شدن شرایط‌مان در پلی‌آف بسیار حساس است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: دو بازی آینده ما برای بهتر شدن شرایط‌مان در پلی‌آف بسیار حساس است.   به گزارش مازند اسپرت حماد سامری در مورد وضعیت تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: با چندین مصدومی که داریم، وضعیت‌مان خوب نیست. زلاتکو و مجید قاسمی را در بازی گذشته نداشتیم و مشخص نیست به این […]

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: دو بازی آینده ما برای بهتر شدن شرایط‌مان در پلی‌آف بسیار حساس است.

خبرگزاری فارس: دو مسابقه آینده ما بسیار حساس است/ برای بازی فردا چند مصدوم داریم

 

به گزارش مازند اسپرت حماد سامری در مورد وضعیت تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: با چندین مصدومی که داریم، وضعیت‌مان خوب نیست. زلاتکو و مجید قاسمی را در بازی گذشته نداشتیم و مشخص نیست به این بازی می‌رسند یا خیر. محمد جمشیدی سرماخوردگی شدید دارد و حسن زاده نیز از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده است. از سوی دیگر تیم ما آنقدر بازیکن ندارد که حالا ۴، ۵ نفر هم مصدوم شوند.

وی در مورد پیروزی نزدیک مقابل نیروی زمینی گفت: آنها تیم سخت کوشی هستند و ما هم ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. جمشیدی هم با سرما خوردگی در میدان حاضر شد و به همین دلیل کار سختی داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به دیدار با شهرداری گرگان عنوان کرد: مقابل تیم ریشه دار گرگان بازی سختی داریم. آنها در سه بازی اخیر خود نیز پیروز شده‌اند و از روحیه خوبی برخوردارند. د ر این فصل هیچ بازی را نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد

سامری در مورد پلی‌آف عنوان کرد: ما دو بازی حساس داریم تا در پلی‌آف شرایط خود را بهتر کنیم. تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا در پلی‌آف نتایج خوبی بگیریم و پیروزی هفته آینده مقابل شیمیدر دومی ما را مسجل خواهد کرد.

وی با درخواست از هواداران گرگانی و آبادانی گفت: هر دو تیم شهرستانی هستند، اما متاسفانه یک سری مسائل در فضای مجازی منتشر می‌شود که درست نیست. از تماشاگران درخواست دارم تا تنها تیم خود را تشویق کنند و به تیم و بازیکن حریف کاری نداشته باشند. عدنان دورقی فصل گذشته در آبادان حضور داشت و حالا به گرگان رفته است و تماشاگران ما باید به او احترام بگذارند.

دیدار نفت آبادان و شهرداری گرگان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا پنجشبنه در آبادان برگزار می‌شود./فارس