مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود

قرار است با برگزاری مسابقه قهرمانی کشور در رشته تیراندازی با کمان چند ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شوند که این مسابقه از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت فدراسیون تیراندازی با کمان در نظر دارد با برگزاری مسابقه قهرمانی کشور، در واقع یک نوع رقابت انتخابی هم برگزار کند. این رقابت از […]

قرار است با برگزاری مسابقه قهرمانی کشور در رشته تیراندازی با کمان چند ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شوند که این مسابقه از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان از 24 بهمن آغاز می‌شود

 

به گزارش مازند اسپرت فدراسیون تیراندازی با کمان در نظر دارد با برگزاری مسابقه قهرمانی کشور، در واقع یک نوع رقابت انتخابی هم برگزار کند. این رقابت از ۲۴ تا ۲۹ بهمن پیگیری خواهد شد.

البته در این انتخابی ملی‌پوشان ایران حضور ندارند و فدراسیون قرار است با برگزاری این رقابت در صورتی که رکوردهای خوبی به ثبت برسد چند ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

حجت‌الله واعظی سرمربی تیم ملی ریکرو ایران با اعلام این خبر به فارس گفت: نمی‌توانیم ورزشکاران ملی را در شرایط مسابقه قرار دهیم، چون آنها در حال حاضر روی بدنسازی کار می‌کنند و شاید از نظر رکوردی نوسان داشته باشند.

وی افزود: این مسابقه را برای این برگزار می‌کنیم که سایر کمانداران شاکی نشوند که ورزشکاران ملی می‌خورند و می‌خوابند. نمی‌خواهیم در حال حاضر شرایط بدنسازی ورزشکاران بهم بخورد و استرس به آنها وارد شود.

واعظی در پاسخ به این سوال که شما انتخابی درون‌اردویی دارید یا خیر عنوان کرد: ما همیشه رکوردهای ورزشکاران را رصد می‌کنیم و عملکردهای آنها را در پرتاب تیر زیر نظر داریم. انتخابی برگزار نمی‌کنیم و با شرایطی که از کمانداران می‌بینیم نفرات اصلی را انتخاب می‌کنیم./فارس