نائب رئیس هیات کاراته استان مازندران خبرداد : مازندران میزبان قهرمانی کاراته بانوان کشور

نائب رئیس هیات کاراته استان مازندران از میزبانی این استان در مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور در بهمن و اسفند امسال خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛ افسانه عالمی  گفت: مازندران در بهمن و اسفندماه سال جاری میزبانی قهرمانی کاراته بانوان کشور در بخش کمیته و کاتا در سبک های کنترلی و آزاد برعهده دارد […]

banooنائب رئیس هیات کاراته استان مازندران از میزبانی این استان در مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور در بهمن و اسفند امسال خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛ افسانه عالمی  گفت: مازندران در بهمن و اسفندماه سال جاری میزبانی قهرمانی کاراته بانوان کشور در بخش کمیته و کاتا در سبک های کنترلی و آزاد برعهده دارد که سبک های غیرکنترلی و کنترلی به ترتیب در تاریخ ۲۸ بهمن در رامسر و ۱۳ و ۱۴ اسفند در ساری برگزار می شود.

به گفته وی، سبک کنترلی بخش کمیته و کاتا در رده سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان و سبک آزاد بخش کمیته و کاتا به ترتیب در رده سنی بالای ۱۸ و ۱۶ سال است.

نائب رئیس هیات کاراته مازندران با بیان اینکه ۴۰ درصد از کاراته کاران تیم ملی، بانوان مازنی هستند، گفت: فاطمه چالکی و رزیتا علی پور در بخش بزرگسالان، زهرا و زهره برزگر در بخش امید و فاطمه خنک دار در بخش نوجوان از مازندران در تیم ملی کاراته بانوان عضویت دارند.

وی از دیگر فعالیت های کاراته بانوان استان مازندران را اعزام هفت داور این استان برای ارتقای درجه عنوان کرد و ادامه داد: ریحانه درخشی و زهرا صمدی به ترتیب داور آسیایی و مربی تیم ملی کاراته بانوان هستند.