هر کشتی‌گیری که بهتر باشد صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک می‌شود حسین‌خانی: قهرمانی در آسیا بعد از ۲ سال دوری می‌تواند بازگشت خوبی باشد

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی بعد از ۲ سال دوری از میادین می‌تواند بازگشت خوبی برای من باشد.   به گزارشمازند اسپرت مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو ییدرباره انتخابش به عنوان ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از این که این فرصت در […]

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی بعد از ۲ سال دوری از میادین می‌تواند بازگشت خوبی برای من باشد.

خبرگزاری فارس: حسین‌خانی: قهرمانی در آسیا بعد از ۲ سال دوری می‌تواند بازگشت خوبی باشد

 

به گزارشمازند اسپرت مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو ییدرباره انتخابش به عنوان ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از این که این فرصت در اختیار من داده شد از کادر فنی تشکر می‌کنم. شرایط خوبی دارم و امیدوارم تا زمان مسابقات به آمادگی کامل برسم.

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۱۴ در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال طلا شدم که پس از آن به دلیل مصدومیت ۲ سال از حضور در میادین رسمی دور بودم. حالا حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا می‌تواند بازگشت خوب و دوباره‌ای برای من باشد؛ انگیزه بالایی دارم و می‌خواهم توانایی‌هایم را اثبات کنم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره هدفش برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گفت: من هم مانند سایر رقبا تمام تلاشم را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به این هدف برسم. هر کشتی‌گیری که بهتر و آماده‌تر باشد و کم‌تر اشتباه کند صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک خواهد شد و همه چیز در مرحله نهایی مشخص خواهد شد.

حسین‌خانی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا در این مقطع با توجه به در پیش بودن مرحله نهایی انتخابی تیم ملی خللی در برنامه‌هایش ایجاد نمی‌کند گفت:‌ تابع کادر فنی بوده و هستم و مشکلی بابت حضور در این رقابت‌ها ندارم چون تا زمان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی ۲ ماه فرصت دارم و می‌توانم ریکاوری کنم.

وی ادامه داد: از طرفی در این ۲ سال که از کشتی دور بودم هر قدر در میدان باشم می‌تواند به پیشرفت من کمک کند و برای من بهتر باشد. حالا هم می‌خواهم با برنامه‌ریزی مناسب بازگشت خوبی داشته باشم.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۶ بزرگسالان آسیا از ۲۸ بهمن تا دوم اسفند ماه سال جاری در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار خواهد شد./فارس