مسابقات کسب سهمیه المپیک – هند جام بزرگ نقره گرفت/پنجمین سهمیه ایران قطعی شد

فینال تفنگ سه وضعیت بانوان در حالی به پایان رسید که مه لقا جام بزرگ تیرانداز جوان ایرانی توانست با تجربه اش در این رشته ضمن کسب سهمیه المپیک مدال نقره را برگردن آویخت.   به گزارشمازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ سه وضعیت بانوان در حالی برگزار شد که […]

فینال تفنگ سه وضعیت بانوان در حالی به پایان رسید که مه لقا جام بزرگ تیرانداز جوان ایرانی توانست با تجربه اش در این رشته ضمن کسب سهمیه المپیک مدال نقره را برگردن آویخت.

خبرگزاری فارس: جام بزرگ نقره گرفت/پنجمین سهمیه ایران قطعی شد

 

به گزارشمازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ سه وضعیت بانوان در حالی برگزار شد که مه‌لقا جام بزرگ تنها نماینده را یافته به این رشته توانست با کسب مدال نقره و جایگاه دوم آسیا، پنجمین سهمیه المپیک را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.
در این بخش، هشت تیرانداز از کشورهای کره جنوبی، سنگاپور، هند، ایران، مغولستان، ژاپن و مالزی با یکدیگر رقابت کردند که تیراندازان تیرانداز سنگاپوری در جایگاه اول و ایران در جایگاه دوم و همچنین کره جنوبی در جایگاه سوم آسیا قرار گرفت.
در رقابتهای مقدماتی این ماده مریم طالبی و نرجس امام قلی نژاد دو نماینده ارزنده کشورمان از راهیابی به فینال بازماندند.
کاروان ورزشی ایران تاکنون به سه مدال  رنگارنگ(یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز ) دست یافته است ضمن اینکه تا این لحظه ۵ سهمیه برای کشورمان به ارمغان آوردند.
مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا –هند از ۵ الی ۱۴ بهمن ماه با حضور ۵۳۱ ورزشکار از ۳۰  کشور آسیا در شهر دهلی هندوستان در حال برگزار ی است/فارس