برای حضور در سومین مرحله از مسابقات لیگ حرفه‌ای احدی با انتخاب قاسمی‌پور همچنان مربی APB

امین قاسمی‌پور در حالی طی چند روز آینده قرار است در مسابقات لیگ حرفه‌ای وارد رینگ شود که اکبر احدی همراه این مشت زن راهی استانبول خواهد شد.   به گزارشمازند اسپرت طی روزهای گذشته اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس APB در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شد که بنا به مشکلات شخصی نمی‌تواند مربیگری محمدپور و […]

امین قاسمی‌پور در حالی طی چند روز آینده قرار است در مسابقات لیگ حرفه‌ای وارد رینگ شود که اکبر احدی همراه این مشت زن راهی استانبول خواهد شد.

خبرگزاری فارس: احدی با انتخاب قاسمی‌پور همچنان مربی APB

 

به گزارشمازند اسپرت طی روزهای گذشته اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس APB در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شد که بنا به مشکلات شخصی نمی‌تواند مربیگری محمدپور و قاسمی پور را در دور سوم رقابت‌های بوکس حرفه ای آیبا APB بر عهده داشته باشد.

احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس نیز در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی APB اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات مربی سابق تیم ملی بوکس APB از این پس احدی تنها مربی اختصاصی احسان روزبهانی خواهد بود. حالا با گذشت چند روز شاهد هستیم که سوء تفاهم پیش آمده حل شده و اکبر احدی به خواسته ملی پوشان در مسابقات لیگ حرفه‌ای کنار آنها حضور خواهد داشت.

امین قاسمی‌پور نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی در مسابقات لیگ حرفه‌ای(APB) قرار است در سومین مرحله از این رقابت‌ها وارد رینگ شود. اکبر احدی سرمربی تیم ملی APB نیز به عنوان مربی طبق روال همیشه در کنار قاسمی‌پور راهی استانبول خواهد شد.

این در حالی است که احمدناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس طی چند روز گذشته از زحمات احدی قدردانی کرده بود و قرار بود که یک مربی دیگر در کنار بوکسورها به مسابقات لیگ حرفه‌ای اعزام شود، اما گویا سخنگوی فدراسیون مدعی شده که احدی به درخواست امین قاسمی‌پور راهی استانبول خواهد شد. مسئولان فدراسیون گویا این روزها به هیچ عنوان تمرکز ندارند و مدام در جهت مخالف یکدیگر مصاحبه می‌کنند. البته این روزها شاهد هستیم که صحبت‌های سخنگوی فدراسیون؛ بوکس را وارد فاز جدیدی از حاشیه‌های می‌کند./فارس