مسئول داوران هیات بسکتبال مشهد در گفت‌‌وگو با فارس: استعفای داوران مشهد از لیگ صحت ندارد/ می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند

رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال مشهد گفت: استعفای دسته جمعی داوران مشهد صحت ندارد و آنها در لیگ قضاوت می‌کنند.   به گزارشمازند اسپرت، محمود شفیعی در گفت‌وگو یی گفت:در مورد اینکه گفته شده داوران مشهدی حاضر در لیگ برتر بسکتبال قصد دارند به دلیل بی توجهی کمیته داوران فدراسیون دسته جمعی استعفا بدهند، اظهار داشت: […]

رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال مشهد گفت: استعفای دسته جمعی داوران مشهد صحت ندارد و آنها در لیگ قضاوت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: استعفای داوران مشهد از لیگ صحت ندارد/ می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند

 

به گزارشمازند اسپرت، محمود شفیعی در گفت‌وگو یی گفت:در مورد اینکه گفته شده داوران مشهدی حاضر در لیگ برتر بسکتبال قصد دارند به دلیل بی توجهی کمیته داوران فدراسیون دسته جمعی استعفا بدهند، اظهار داشت: چنین موردی اصلا صحت ندارد و هفته گذشته نیز داوران ما در لیگ برتر قضاوت کرده‌اند. اینها شایعاتی هستند که استان‌های دیگر که نماینده‌ای در لیگ ندارند، برای ما درست می‌کنند.

وی گفت: ۴ داور ما در لیگ قضاوت می‌کنند که نسبت به سال گذشته حضور آنها نیز بیشتر شده است. ۲، ۳ هفته داوران در لیگ حضور نداشتند و این سوءتفاهم پیش آمده بود، اما هیچ مشکلی وجود ندارد.

مسئول داوران هیات بسکتبال مشهد در مورد اعتراض‌های گسترده به داوری عنوان کرد: همانطور  که مربی و بازیکن اشتباه می‌کند، داور هم عاری از خطا نیست. حالا یک داور شجاعت دارد و بعد از اشتباه عذرخواهی می‌کند و یکی دیگر نه. این عذرخواهی برای خود داوران خوب است.

به گزارش فارس، در فصل جاری لیگ برتر اعتراض‌های زیادی به قضاوت داوران در لیگ برتر می‌شود./فارس