هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال هاشمی دوباره به شاگردانش رسید/ جدال صدرنشین و قعرنشین در جنوب

هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی شیمیدر میزبان دانشگاه آزاد است.   به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه درحالی برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی هفته در سالن بسکتبال آزادی تیم‌های پایتخت نشین یعنی شیمیدر و دانشگاه آزاد مقابل هم […]

هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی شیمیدر میزبان دانشگاه آزاد است.

خبرگزاری فارس: هاشمی دوباره به شاگردانش رسید/ جدال صدرنشین و قعرنشین در جنوب

 

به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه درحالی برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی هفته در سالن بسکتبال آزادی تیم‌های پایتخت نشین یعنی شیمیدر و دانشگاه آزاد مقابل هم به میدان می‌روند.

دو تیم در مراحل اول و دوم هرکدام یک برد را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و جدال سوم حساسیت زیادی خواهد داشت و جدال مصطفی هاشمی با شاگردان سابقش در تیم شیمیدر می‌تواند از نکات جالب توجه این بازی باشد.

فرید اصلانی بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار شیمیدر از ناحیه مچ پا مصدوم شده است و باید دید می‌تواند در بازی فردا تیمش را همراهی کند یا خیر.

پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ که بازی پرحاشیه‌ای را روز دوشنبه از نفت آبادان برد این هفته در خانه میزبان شهرداری تبریز قعرنشین است و به نظر نمی‌رسد شاگردان مهران شاهین‌طبع کار سختی در این بازی داشته باشند.

شهرداری اراک که در هفته بیست و دوم شکست سختی را در خانه مقابل شهرداری گرگان تجربه کرد، فردا یک دیدار خانگی دیگر دارد و باید به مصاف ثامن مشهد برود.

در آخرین بازی هفته نیروی زمینی در تهران میزبان شهرداری گرگان است.

برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

شیمیدُر تهران – دانشگاه آزاد

شهرداری اراک – ثامن مشهد  

پتروشیمی – شهرداری تبریز  

نیروی زمینی – شهرداری گرگان

/فارس