دیدار تدارکاتی با کشورهای خارجی برنامه کادر فنی والیبال دختران

کادر فنی تیم ملی والیبال دختران جوان در برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه کرده پیشنهاد بازی تدارکاتی را با کشورهای خارجی مطرح کرده است.   به گزارش مازند اسپرت مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان قرار است اول مردادماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار شود به همین منظور اردوهای تیم ملی دختران ایران از […]

کادر فنی تیم ملی والیبال دختران جوان در برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه کرده پیشنهاد بازی تدارکاتی را با کشورهای خارجی مطرح کرده است.

خبرگزاری فارس: دیدار تدارکاتی با کشورهای خارجی برنامه کادر فنی والیبال دختران

 

به گزارش مازند اسپرت مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان قرار است اول مردادماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار شود به همین منظور اردوهای تیم ملی دختران ایران از مدت‌ها پیش در اصفهان پیگیری می‌شود.

در آخرین مرحله از اردوی جوانان که دوم بهمن به پایان رسید ۵ بازیکن خط خوردند و قرار است ۲۵ بازیکن از ۷ تا ۱۵ بهمن زیر نظر فریبا صادقی تمرینات خود را پیگیری کنند.

بازی با کشورهای خارجی نیز از برنامه‌های کادر فنی است و در جلسه‌ای که کادر با نایب‌رئیس فدراسیون داشته ۳ کشور برای بازی تدارکاتی پیشنهاد شده که قرار است تصمیم نهایی در این باره در آینده گرفته شود.

آذربایجان، تایلند و کره جنوبی کشورهایی هستند که پیشنهاد شده است.

البته فدراسیون در نظر دارد با دعوت از کشورهای همسایه در کیش اردوی تدارکاتی برای ملی‌پوشان برگزار کند./فارس