هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال قهرمانی مس در دستان ساروی‌ها و تبریزی‌ها/پرونده لیگ برتر بسته‌ می‌شود؟

تیم فوتسال مس سون‌گون در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر میهمان یاسین پیشرو قم خواهند بود که در صورت پیروزی مقابل این تیم و توقف گیتی‌پسند و تأسیسات شاگردان افضل می‌توانند قهرمانی را از آن خود کنند.   به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد […]

تیم فوتسال مس سون‌گون در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر میهمان یاسین پیشرو قم خواهند بود که در صورت پیروزی مقابل این تیم و توقف گیتی‌پسند و تأسیسات شاگردان افضل می‌توانند قهرمانی را از آن خود کنند.

خبرگزاری فارس: قهرمانی مس در دستان ساروی‌ها و تبریزی‌ها/پرونده لیگ برتر بسته‌ می‌شود؟

 

به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد.

در این هفته تیم صدرنشین مس سون‌گون میهمان یاسین پیشرو قم است شاگردان علی افضل که هفته گذشته به لطف توقف تأسیسات مقابل آذرخش صدرنشین لیگ شدند به دنبال این هستند تا در این هفته با برتری مقابل تیم پنجمی یاسین پیشرو در ۲ هفته باقی مانده در لیگ برتر جایگاه صدرنشینی را حفظ کنند.

در طرف دیگر یاسین پیشرو نه برای قهرمانی می‌جنگد و نه خطری این تیم را در خصوص سقوط تهدید می‌کند. حالا باید دید که آیا پس از این بازی بار دیگر مسائل و حواشی که سال‌های اخیر گریبانگیر فوتسال شده است مطرح می‌شود یا خیر. مسائلی از جمله تبانی و مواردی که سایر تیم‌ها از آن یاد کرده‌اند.

در دیگر دیدار تیم تأسیسات دریایی میزبان شهروند ساری خواهد بود. شاگردان وحید شمسایی با ۴۶ امتیاز و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده دوم قرار دارند.

این تیم در هفته به مصاف تیمی می‌رود که با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است. تأسیسات چیزی برای از دست دادن ندارد چرا که در صورت توقف این تیم مقابل شهروند و برد مس سون‌گون تأسیساتی‌ها باید از قهرمانی خداحافظی کنند. شهروند ساری با یک تساوی در این بازی می‌تواند تا حدود زیادی بقای خود را در لیگ برتر تثبیت کند.

همچنین تیم گیتی‌پسند که ضلع سوم قهرمانی به حساب می‌آید به مصاف تیم دبیری تبریز خواهد رفت. تبریزی‌ها که هفته گذشته با شکست مقابل مقاومت البرز قهرمانی را دور از دسترس خود می‌بینند در این هفته میزبان گیتی‌پسندی هستند که شرایط مشابهی همچون تأسیسات دارد اما تفاضل گل اصفهانی‌ها نسبت به شاگردان شمسایی کمتر است و به همین دلیل در رده سوم قرار گرفتند. گیتی‌پسند هم دوست ندارد با از دست دادن امتیاز در این دیدار شانسی برای قهرمانی در هفته پایانی نداشته باشد.

تیم فردوسی مشهد هم که با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است در این هفته به مصاف میثاق تهران خواهد رفت. مشهدی‌ها که شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارند باید امیدوار باشند که تیم‌های فرش‌آرا و شهروند ساری مقابل حریفان خود شکست بخورند و از طرفی دیگر خودشان بتوانند مقابل شاگردان محمود خوراکچی به پیروزی برسند.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ فوتسال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۵ دی ماه از ساعت ۱۶:

یاسین پیشرو قم – مس سون‌گون

دبیری تبریز – گیتی‌پسند اصفهان

حفاری اهواز – مقاومت البرز

تأسیسات دریایی – شهروند ساری

میثاق تهران – فردوسی مشهد

فرش‌آرای مشهد – آذرخش بندرعباس

/فارس