سبک‌دست: مدیرعامل استقلال نمی‌شوم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فضای ورزشی ارتباطات خاص خودش را می‌طلبد وبه هیچ عنوان در فضای مدیریتی ورود نمی کنم و مدیر‌عامل استقلال نمی‌شوم. به گزارش مازند اسپرت و به نقل از فارس شاهرخ سبک‌دست در خصوص دیدارش با پرویز مظلومی و اینکه گفته می‌شد سرمربی استقلال به دلیل مسائل مالی قهر کرده […]

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فضای ورزشی ارتباطات خاص خودش را می‌طلبد وبه هیچ عنوان در فضای مدیریتی ورود نمی کنم و مدیر‌عامل استقلال نمی‌شوم.

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از فارس شاهرخ سبک‌دست در خصوص دیدارش با پرویز مظلومی و اینکه گفته می‌شد سرمربی استقلال به دلیل مسائل مالی قهر کرده است گفت:اصلا بحث قهری در کار نبوده،ما پروسه فعالیت‌های اقتصادی مان یکی دو ماه دیرتر از فصل گذشته استارت خورد ولی مطمئن باشید مشکلی وجود ندارد و ما قطعا این فصل جلوتر از فصل گذشته پرداختی خواهیم داشت.

وی افزود: جلسه من با مظلومی به دلیل تعهد و قول‌هایی بوده که او به بازیکنان بابت مسائل مالی داده بود و ما در این نشست تاریخ پرداختی به بازیکنان را نهایی کردیم و این موضوع را به نظری جویباری و امیری هم منتقل کردیم. سعی داریم بخشی از طلب بازیکنان را تا یکشنبه پرداخت کنیم و همچنین بخشی از مطالبات گذشته بازیکنان را نیز طی سه چهار ماه آینده بدهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: فعلا به همه بازیکنان پرداختی نداشته‌ایم ولی تا یکشنبه به کل تیم از جمله کادر فنی پرداختی خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه مطرح شده قرار است او به عنوان جایگزین افشارزاده در باشگاه استقلال فعالیت کند گفت:من عضو هیات مدیره هستم و در کمیته اقتصادی فعالیت می‌کنم. قرار است ما کارهای درآمدزایی را انجام دهیم. همه ما می‌خواهیم افشارزاده به کارش ادامه دهد و اگر به خاطر پست او در وزارت منع قانونی وجود داشته باشد از وزارتخانه می‌خواهیم او به عنوان سرپرست به کارش ادامه دهد. من پیش از این هم اعلام کرده ام با توجه به اینکه فضای ورزشی ارتباطات خاص خودش را می‌طلبد به هیچ عنوان در فضای مدیریتی ورود نمی کنم و مدیر عامل نمی‌شوم.

سبک دست تصریح کرد: ما می‌خواهیم در کمیته اقتصادی درآمدزایی کنیم. از فصل گذشته طبق میانگینی که گرفته‌ام ۶۰ درصد پول بازیکنان را پرداخت کرده‌ام و سعی می‌کنیم ۴۰ درصد باقی‌مانده را هم پرداخت کنیم.امسال هم در برنامه این است که تا نیم فصل ۵۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شود.

وی همچنین در مورد اینکه قبل از شروع فصل جشن پیراهن برای بازیکنان گرفته می‌شود یا خیر گفت: در برنامه‌هایمان این مراسم را گذاشته‌ایم. البته برگزاری این مراسم بر عهده اسپانسر پیراهن است و اگر آنها بخواهند این اتفاق می‌افتد.