اخبار کوتاه از المپیک ریو قهر نادال در سفر به برزیل!/ آلمان در ریو مستقل می‌شود

رافائل نادال که سفیر کمیته بین‌المللی المپیک است بعد از دو روز سفر به برزیل با قهر از این کشور خارج شد.   به گزارش مازند اسپرت رافائل نادال تنیسور مطرح جهان که سفیر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است راهی ریو شد تا امکانات میزبان المپیک ۲۰۱۶ به ویژه زمین تنیس را بررسی کند، اما این تنیسور […]

رافائل نادال که سفیر کمیته بین‌المللی المپیک است بعد از دو روز سفر به برزیل با قهر از این کشور خارج شد.

خبرگزاری فارس: قهر نادال در سفر به برزیل!/ آلمان در ریو مستقل می‌شود

 

به گزارش مازند اسپرت رافائل نادال تنیسور مطرح جهان که سفیر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است راهی ریو شد تا امکانات میزبان المپیک ۲۰۱۶ به ویژه زمین تنیس را بررسی کند، اما این تنیسور در روز دوم اقامتش با عصبانیت برمی‌گردد.

نادال در نامه‌ای به IOC اعلام کرده در این کشور با وی بدرفتاری شده و زمانی که وی درخواست داده تا با مردم برزیل دیداری داشته باشد این اجازه به او داده نشده است. نادال در توییتر خود در این خصوص نوشت اگر شایعه پنهان کردن حقیقت در برزیل درست باشد واقعا برای این دولت متاسفم.

* استقلال کاروان المپیک آلمان در ریو

کاروان المپیک آلمان که از امکانات ریو راضی نبود، با تجهیز زمین‌های ورزشی برای فوتبال، رزرو هتل مستقل و حتی استفاده از اتومبیل‌های آلمانی به جای چینی خودشان را مستقل کردند که البته این موضوع دلخوری IOC را نیز به همراه داشت.

مسئولان ورزش این کشور حتی آشپزخانه ریو را تخلیه کرده و دوباره از نو ساختند.

* خداحافظی سرمربی تیم فوتبال آلمان بعد از المپیک ریو

سیلویا ناید سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آلمان امیدوار است تیمش از المپیک ریو با کسب مدال طلا بازگردد و وی هم در اوج افتخار از تیم ملی کناره‌گیری کند.

وی در این باره گفت: امیدوارم تیم ما بالا بیشترین قدرت رقابت کند و با تمام توان برای کسب مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ بجنگد. ما پتانسیل‌های خوبی در تیم‌مان داریم، اما فراموش نکنیم همکاران‌مان در کشورهای دیگر از جمله سوئیس، سوئد، نروژ و هلند هم دنبال افتخارآفرینی هستند.

این مربی ۵۱ ساله دومین حضورش را در المپیک به عنوان مربی تجربه می‌کند./فارس