تداوم فعالیت‌های فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار/ تجدید میثاق هیئت فوتبال استان مازندران با نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار

در ادامه فعالیت‌های شایسته فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت فوتبال استان مازندران با حضور در منزل محمد شالیکار نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار، با مقام شامخ این شهید تجدید میثاق کردند.   به گزارش مازند اسپرت، در ادامه فعالیت‌های شایسته فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت فوتبال استان مازندران با حضور در منزل محمد […]

در ادامه فعالیت‌های شایسته فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت فوتبال استان مازندران با حضور در منزل محمد شالیکار نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار، با مقام شامخ این شهید تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت، در ادامه فعالیت‌های شایسته فرهنگی هیئت فوتبال فریدونکنار، اعضای هیئت فوتبال استان مازندران با حضور در منزل محمد شالیکار نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار، با مقام شامخ این شهید تجدید میثاق کردند.

محمد شالیکار از جمله افرادی بود که همواره با حضور در عرصه‌های ورزشی، از جوانان و ورزشکاران فریدونکنار حمایت می‌کرد و به همین دلیل هیئت فوتبال فریدونکنار در یک اقدام شایسته و ستودنی با همراهی غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال، خلردی نائب‌رئیس و رسولی دبیر هیئت فوتبال استان مازندران، کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان و غلامحسین صانعی رئیس و اعضای هیئت فوتبال فریدونکنار با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

در این دیدار از سوی هیئت فوتبال فریدونکنار دو پیراهن منقش شده به تمثال مبارک این شهید بزرگوار نیز به خانواده ایشان به منظور یادبود این شهید مدافع حرم اهدا شد.

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران در این دیدار، اظهار کرد: قهرمان‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف ورزشی دیدیم اما برخی از افتخارات در سال‌ها باقی می‌ماند و از بین رفتنی نیست.

وی تصریح کرد: با هیچ معیار مادی نمی‌توان آنها را سنجید و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم آن است که رهرو راه آنها باشیم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه بر جوانان این سرزمین وظیفه است که راه این شهدا را ادامه دهند، گفت: از حضور در جمع اعضای این خانواده روحیه گرفتم و امیدوارم ما هم در راستای عقیده خود و دستیابی به اهداف‌مان تلاش کنیم.