صدرنشینی تیم‌های هیات ایلام و ایثار قم در لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر

تیم‌های هیات ایلام و ایثار ماهان تندیس قم صدرنشین لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر شدند.   به گزارش مازند اسپرت دومین مرحله رقابت‌های تیم‌های گروه الف در لیگ‌های دسته اول و دسته دوم طی روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه به میزبانی هیات البرز و هیات ایلام برگزار شد. در لیگ دسته اول، تیم‌های […]

تیم‌های هیات ایلام و ایثار ماهان تندیس قم صدرنشین لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر شدند.

خبرگزاری فارس: صدرنشینی تیم‌های هیات ایلام و ایثار قم در لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر

 

به گزارش مازند اسپرت دومین مرحله رقابت‌های تیم‌های گروه الف در لیگ‌های دسته اول و دسته دوم طی روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه به میزبانی هیات البرز و هیات ایلام برگزار شد. در لیگ دسته اول، تیم‌های هیات ایلام، جانبازان فارس، آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد در قالب گروه الف، با هم به رقابت پرداختند و نتایج زیر حاصل شد:

هیات ایلام ۶۴ – جانبازان فارس ۶۱

هیات ایلام ۶۶ – شهید فیاض بخش مشهد ۴۳

جانبازان فارس ۷۳ – شهید فیاض بخش مشهد ۴۷

مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز با حضور تیم‌های شهرستان بم، ایثار ماهان تندیس قم و هیات البرز به میزبانی هیات البرز به شرح زیر انجام شد:

شهرستان بم ۳۱ – ایثار ماهان تندیس قم ۵۶

شهرستان بم ۵۰ – هیات البرز ۵۸

ایثار ماهان تندیس قم ۵۰ – هیات  البرز ۵۵

با پایان یافتن رقابت‌های این مرحله، در دسته اول تیم هیات ایلام صدرنشین شد و جایگاه دوم و سوم نیز به تیم‌های جانبازان فارس و شهید فیاض بخش مشهد رسید.

در دسته دوم نیز تیم ایثار ماهان تندیس قم صدرنشین گروه خود شد و تیم‌های هیات البرز و شهرستان بم در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند./فارس