گل‌محمدی آنفولانزا گرفت و به نشست نیامد استکی: ذوب آهن از نظر بازیکن حاشیه‌ای ندارد/ همیشه استقلال و پرسپولیس را برده‌ایم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همیشه استقلال و پرسپولیس را در این دو سال برده‌ایم و امیدوارم در فینال هم استقلال را شکست بدهیم.   به گزارش مازند اسپرت یحیی گل‌محمدی سرمربی و مجتبی حسینی دستیار اولش به دلیل آنفولانزای شدید  در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان شرکت نکردند و حسن استکی دستیار […]

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همیشه استقلال و پرسپولیس را در این دو سال برده‌ایم و امیدوارم در فینال هم استقلال را شکست بدهیم.

خبرگزاری فارس: استکی: ذوب آهن از نظر بازیکن حاشیه‌ای ندارد/ همیشه استقلال و پرسپولیس را برده‌ایم

 

به گزارش مازند اسپرت یحیی گل‌محمدی سرمربی و مجتبی حسینی دستیار اولش به دلیل آنفولانزای شدید  در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان شرکت نکردند و حسن استکی دستیار دوم گل‌محمدی در نشست گفت: پاسخ‌های من با پاسخ‌های گل‌محمدی فرق می‌کند اما تلاش می‌کنم تفکرات سرمربی تیم را بازگو کنم. بازی با ملوان بسیار حساس است بخصوص اینکه ما هفته گذشته باخته‌ایم و پرسپولیس به کورس قهرمانی آمده و به تیم ما نزدیک شده است.در دیدار با استقلال خوزستان خوب بازی کردیم و روی یک صحنه هم گل خوردیم ، باختیم و تلاش می‌کنیم مقابل ملوان سه امتیاز را بگیریم و مشکلی از نظر آسیب‌دیدگی نداریم. به جز قنبری و عباسی که مصدوم هستند سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وقتی شرایط تیم پیش می آید مربی نقشه‌هایی برای تعویض‌هایش دارد و وقتی گل خوردیم دو مهاجم اضافه می‌کنیم اما ترکیب اصلی ما بر اساس بازی با یک مهاجم است و در نقشه‌های بعدی در جریان بازی تغییرات ایجاد می‌کنیم.

استکی در مورد وضعیت تیم ملوان گفت: بازیکن و هواداران به ملوان تعصب زیادی دارند و مربی و بازیکنان ملوان باید به هواداران پاسخگو باشند و به همین دلیل انگیزه زیادی دارند،این ها نقاط قوت ملوان است اما از نظر مالی شرایط مناسبی نداشته باشند و بهم ریخته باشند اما ملوان وقتی به اصفهان می‌آید تغییر ارتفاع برایشان مشکل ساز می‌شود.

وی ادامه داد: من گفتم برنامه سه ساله برای ذوب آهن داریم و مهلت به گل‌محمدی دادند و روز به روز تیم ذوب آهن بهتر شد و این پروسه حذفی حتما به سرانجام می‌رسد. قهرمانی ذوب آهن در حذفی دور است و به آن فکر نمی‌کنیم اکنون به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم و اینکه از گروه‌مان در آسیا ابتدا صعود کنیم و بعد به مراحل بالاتر برویم.

استکی در مورد جلسه گل محمدی با باشگاه گفت: من در جلسات آنها نیستم و بی‌خبر هستم و خود گل محمدی می‌داند. هنوز در ایران آنقدر حرفه‌ای نشده‌ایم که بدانیم بازیکنان و مربیان به کدام تیم‌ها می‌روند. الان در اروپا همه می‌دانند انچلوتی فصل آینده به بایرن مونیخ می‌رود. ذوب آهن بازیکنانی مثل اسطوره‌ها و الگوهای باشگاه‌ را نگه داشته است. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و حدادی‌فر، و بازیکنانی که می‌گیریم باید از نظر اخلاقی روانی خوب باشند. ما بهترین جوانان را انتخاب کرده‌ایم. مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و بازیکنانی از تیم امید را اورده‌ایم و استعداد شناسی کرده‌ایم و آنها را به تیم ذوب آهن اورده ا‌یم و در این دو سه سال حاشیه‌ای از نظر بازیکن نداشته‌ایم.

وی در مورد دیدار با استقلال در فینال حذفی گفت: همیشه استقلال و پرسپولیس را برده‌ایم و در فینال هم انگیزه زیادی داریم و امیدوارم بازهم بتوانیم استقلال را ببریم.

استکی در مورد تدابیر بازی با ملوان گفت: تدابیر را باید گل‌محمدی توضیح بدهند و من نمی‌توانم در مورد تدابیر حرف بزنم. بازیکنان جوانی را ملوان جذب کرده‌ و بازیکنانی مثل نوری و زارع را هم در اختیار دارند و ملوان همیشه خوب بوده است.

احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای ذوب آهن هم درابتدای نشست گفت مربیان تیم به دلیل انفولانزا نتوانستند یکی دو روز در تمرینات شرکت کنند./فارس