حضور تیم نوجوانان ایران در جمع هشت تیم برتر تنیس روی میز آسیا

تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران در رقابت های آسیایی مالزی با پیروزی مقابل تایلند برای نخستین بار در جمع ۸ تیم برتر این قاره قرار گرفت. به گزارش مازند اسپرت: تیم ملی نوجوانان پسر ایران که صبح روز گذشته در نخستین بازی از مرحله گروهی بیست و یکمین دوره رقابت های تنیس […]

تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران در رقابت های آسیایی مالزی با پیروزی مقابل تایلند برای نخستین بار در جمع ۸ تیم برتر این قاره قرار گرفت.

به گزارش مازند اسپرت: تیم ملی نوجوانان پسر ایران که صبح روز گذشته در نخستین بازی از مرحله گروهی بیست و یکمین دوره رقابت های تنیس روی آسیا در ورزشگاه ‘بوکیت جلیل’ شهر کوالالامپور مقابل چین تایپه متوقف شده بود، شب گذشته در دومین بازی مرحله گروهی مقابل تیم تایلند به میدان رفت و در یک بازی نفس گیر به پیروزی رسید.

تیم نوجوانان پسر ایران در یک بازی دو ساعته تیم تایلند را با نتیجه سه بر دو شکست داد و برای نخستین بار در این رده سنی به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرد.

امین احمدیان که مقابل چین تایپه نیز عملکرد خوبی داشت در دومین بازی توانست دو پیروزی برای تیم ایران کسب کند. دیگر پیروزی تیم نوجوانان ایران را در این مسابقه علیرضا رهنما کسب کرد.

تیم ملی نوجوانان ایران صبح امروز (پنجشنبه) در جدول حذفی مقابل تیم کره جنوبی به میدان می رود.

در رقابت های جوانان پسر آسیا نیز نمایندگان کشورمان در دومین بازی به مصاف تیم تایلند رفتند که با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کردند. در این مسابقه تنها پیروزی ایران را متین حیدری کسب کرد.

تیم ملی جوانان پسر ایران نیز که صبح روز گذشته در نخستین بازی نتیجه را سه بر صفر به هنگ کنگ واگذار کرده بود، با قبول دومین شکست مقابل تایلند از صعود به مرحله بعد بازماند.

در بخش جوانان دختر رقابت های آسیایی مالزی نیز تیم ملی ایران دو بازی خود را مقابل تیم های کره جنوبی و سنگاپور با نتیجه مشابه سه بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم نوجوانان دختر ایران نیز دو شکست را پذیرفت. این تیم در نخستین دیدار نتیجه را به تیم قدرتمند چین واگذار کرد و در دومین بازی نیز با نتیجه سه بر صفر مغلوب سنگاپور شد.

ایران، چین، چین تایپه، قزاقستان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی، مالزی، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، سریلانکا، سوریه، تایلند و ازبکستان ۱۷ تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

در رده سنی نوجوانان پسر، امین احمدیان، علیرضا رهنما و حمید شمس و در بخش نوجوانان دختر مریم فرعی، فاطمه مختار رضایی و مهشید اشتری بازی می کنند.

در رده جوانان پسر نیز مهرداد دهستانی، امیرحسین هدایی، محمدحسین بشیری، متین حیدری و آرمان حاجی یی نمایندگان ایران هستند و ملیکا کرمی، فاطمه جمالی فر، صبا صفری و شقایق حسین زاده بازیکنان رده جوانان دختر را تشکیل می دهند.

صمد تدبیری و محسن شیشه گرها به ترتیب مربی نوجوانان و جوانان پسر هستند.

فاطمه رجبی و مهناز رجبیان نیز به ترتیب هدایت نمایندگان ایران در بخش نوجوانان را جوانان دختر را بر عهده دارند.

علیرضا حجازیان سرپرست هیات ایران را بر عهده دارد و مهرداد بابادی وند به عنوان مدیر تیم های ملی و عضو کمیته مربیان و جوانا آسیا در این سفر تیم ‎های تنیس روی میز ایران را همراهی می کند.

منبع:ايرنا