تا پایان سال برای ریکرو مسابقه‌ای نداریم/سهمیه تیمی نگیریم باید منتظر سهمیه‌های آزاد باشیم

سرمربی تیم ملی ریکرو ایران می‌گوید در صورتی که ملی‌پوشان در بخش تیمی مسابقات ترکیه سهمیه المپیک بگیرند می‌توانند در بخش انفرادی هم در المپیک ریو شرکت کنند.   به گزارش مازند اسپرت حجت‌الله واعظی در گفت‌وگویی گفت:، درباره آغاز دور جدید تمرینات ملی‌پوشان تیراندازی با کمان از روز سه‌شنبه گفت: در نظر داریم اردوها را در […]

سرمربی تیم ملی ریکرو ایران می‌گوید در صورتی که ملی‌پوشان در بخش تیمی مسابقات ترکیه سهمیه المپیک بگیرند می‌توانند در بخش انفرادی هم در المپیک ریو شرکت کنند.

خبرگزاری فارس: تا پایان سال برای ریکرو مسابقه‌ای نداریم/سهمیه تیمی نگیریم باید منتظر سهمیه‌های آزاد باشیم

 

به گزارش مازند اسپرت حجت‌الله واعظی در گفت‌وگویی گفت:، درباره آغاز دور جدید تمرینات ملی‌پوشان تیراندازی با کمان از روز سه‌شنبه گفت: در نظر داریم اردوها را در مناطق گرمسیر پیگیری کنیم، البته هنوز به من میزبان این دوره را اعلام نکرده‌اند، اما فدراسیون رایزنی‌هایی را انجام داده و محل برگزاری اردو هم به این بستگی دارد که کدام منطقه آمادگی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که قبل از کسب سهمیه برای ملی‌پوشان ریکرو اردو و یا مسابقه‌ای در نظر گرفته‌اید یا خیر، اظهار داشت: از فدراسیون خواسته‌ام تا پایان سال در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکنیم تا کمانداران به شرایط مطلوب برسند، اما برای ورزشکاران کامپوند مسابقات داخل سالن تدارک دیده شده است.

سرمربی تیم ملی ریکرو ادامه داد: در سال جدید قبل از مسابقه اردوی برون‌مرزی خواهیم داشت و پیش‌بینی برگزاری اردوی در ترکیه را هم کرده‌ایم تا ورزشکاران قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه در شرایط منطقه قرار بگیرند.

واعظی درباره توزیع کسب سهمیه در ترکیه نیز، عنوان کرد: اگر ما بتوانیم سهمیه تیمی در بخش مردان بگیریم می‌توانیم در المپیک در بخش انفرادی هم شرکت کنیم، در غیر این صورت باید منتظر سهمیه‌های آزاد باشیم. در بخش بانوان هم اگر سهمیه تیمی بگیریم، سهمیه زهرا نعمتی آزاد می‌شود چرا که هر کشوری می‌تواند در هر بخش ۳ سهمیه داشته باشد.

مسابقات ریکرو کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی به میزبانی ترکیه اردیبهشت ماه برگزار می‌شود./فارس