حضور وزنه‌برداران پاکستانی در مسابقات کسب سهمیه المپیک بعد از ۴۰ سال

فدراسیون وزنه‌برداری پاکستان در نظر دارد بعد از ۴۰ سال ورزشکاران این کشور را به مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ اعزام کند.   به گزارش مازند اسپرت فدراسیون وزنه‌برداری پاکستان اعلام کرد ۸ وزنه‌بردار را به مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو در ازبکستان اعزام خواهد کرد. این کشور ۴۰ سال پیش در سال ۱۹۷۶ وزنه‌بردارانش را […]

فدراسیون وزنه‌برداری پاکستان در نظر دارد بعد از ۴۰ سال ورزشکاران این کشور را به مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ اعزام کند.

خبرگزاری فارس: حضور وزنه‌برداران پاکستانی در مسابقات کسب سهمیه المپیک بعد از 40 سال

 

به گزارش مازند اسپرت فدراسیون وزنه‌برداری پاکستان اعلام کرد ۸ وزنه‌بردار را به مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو در ازبکستان اعزام خواهد کرد. این کشور ۴۰ سال پیش در سال ۱۹۷۶ وزنه‌بردارانش را به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام کرده بود.

محمود راشد نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری پاکستان اعلام کرد در این ۴۰ سال هیچ وزنه‌برداری به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام نشده بود چرا که ورزشکاران این کشور توانایی رقابت را نداشتند.

بالاخره بعد از ۴۰ سال پاکستان تصمیم گرفت برای المپیک ۲۰۱۶ و کسب سهمیه وزنه‌برداران را به مسابقات قهرمانی آسیا که ۲۵ تا ۳۰ آوریل برگزار می‌شود اعزام کند.

این کشور تاکنون مدالی در رشته وزنه‌برداری نداشته است./فارس